S reklamou na Alzheimera

23. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká asociace na podporu prevence před Alzheimerovou chorobou spouští v USA historicky první placenou reklamní kampaň. Jejím smyslem je edukovat americkou veřejnost o této nemoci, která postihuje současnou populaci narozenou v poválečném období baby boomu. Zároveň kampaň upozorňuje na možné riziko přetížení systému zdravotní péče vzhledem k nákladům na léčení Alzheimerovy nemoci. Na kampani s rozpočtem 8 mil. dolarů se podílely dvě reklamní agentury, jejichž jména však asociace neuvádí. Kromě webové stránky actionalz.org tvoří kampaň tištěná reklama a lokální akce. Asociace se snaží přesvědčit pět milionů Američanů s touto diagnózou, aby se stali „šampiony“ v boji s touto nemocí, a radí jim, jak jí mohou co nejlépe odolávat. Zdravé občany pak informuje o prevenci.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.