Americká asociace na podporu prevence před Alzheimerovou chorobou spouští v USA historicky první placenou reklamní kampaň. Jejím smyslem je edukovat americkou veřejnost o této nemoci, která postihuje současnou populaci narozenou v poválečném období baby boomu. Zároveň kampaň upozorňuje na možné riziko přetížení systému zdravotní péče vzhledem k nákladům na léčení Alzheimerovy nemoci. Na kampani s rozpočtem 8 mil. dolarů se podílely dvě reklamní agentury, jejichž jména však asociace neuvádí. Kromě webové stránky actionalz.org tvoří kampaň tištěná reklama a lokální akce. Asociace se snaží přesvědčit pět milionů Američanů s touto diagnózou, aby se stali „šampiony“ v boji s touto nemocí, a radí jim, jak jí mohou co nejlépe odolávat. Zdravé občany pak informuje o prevenci.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).