Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Rozhlas se propojí s internetem

Redakce MAM16. 4. 2007

Dalším pozitivním aspektem byl bezpochyby disbalanční proces televizního trhu na začátku roku 2006, kdy velcí i střední investoři nad rámec očekávání saturovali zbývající netelevizní média. Ve druhé polovině loňského roku se situace začala vracet do kolejí normálního růstu.


Zajímavým faktorem byla velká úspěšnost regionů – zde naše obchodní týmy vysoce překonaly celoroční cíle stanovené pro rok 2006.


Bez komerčních stanic to nejde


Důležitým mezníkem roku 2006 se stalo etablování nové metodiky měření poslechovosti rozhlasových stanic v rámci Radio projektu, který dokázal přesněji definovat sílu rozhlasového trhu.


Tato metodologie, používaná také v jiných evropských zemích, ukázala, že nejposlouchanější jsou komerční celoplošné rozhlasové stanice – Impuls, Evropa 2 a Frekvence 1. Je zcela evidentní, že bez participace soukromých rozhlasových stanic není možné zrealizovat plnohodnotnou celoplošnou rozhlasovou kampaň.


Vstup do internetu


Pokud budeme uvažovat o budoucnosti rozhlasového trhu v dlouhodobém horizontu, existuje možnost, že v souvislosti se začátkem digitalizace televizního vysílání a akcelerací dalších mediatypů, jako je internet, či nových technologií a médií bude rádio i nadále pro zadavatele zajímavým komunikačním prostředkem.


Z výše uvedených důvodů se připravujeme tak, abychom byli schopni klientům nabídnout efektivní komunikační řešení, rozhlasový sektor pracuje na rozvoji prodeje internetu a dalších “new age” mediatypů.


Stále více k BTL


Důležitý samozřejmě bude vývoj podílu ATL vs. BTL, který ale dlouhodobě směřuje k posílení podlinkových aktivit, což je ovšem fakt, s nímž je třeba do budoucna počítat.


Lze rovněž očekávat pokračující trend globalizace médií do rukou stále menšího množství vlastníků, kteří budou vytvářet po vzoru ze zahraničí velké mediální domy, v rámci kterých bude vznikat široká multimediální nabídka zahrnující všechny typy médií. Z těchto důvodů je nezbytné klientům nabízet efektivní komunikační řešení nikoli pouze na bázi klasické rozhlasové reklamy, ale ve spojení s novými formami komunikace.


Na programu je Remark 2007


V roce 2007 se zájmem očekáváme, jak dopadne společný pilotní projekt televizních stanic a vybraných rádií, který by se měl realizovat v polovině května 2007 v Praze. Tento projekt s názvem Remark, jež bude realizovat společnost Mediaresearch, by se mohl stát ve střednědobé perspektivě alternativním způsobem měření sledovanosti, resp. poslechovosti, elektronických médií na společné bázi.


Dalším a neméně důležitým krokem je nebát se experimentovat s dalšími médii, která byla doposud chápana jako konkurence rozhlasového trhu. Například internet – nejde o to s ním bojovat, ale je zapotřebí najít způsob kooperace. Jsme přesvědčeni, že sílu rozhlasu jako komunikačního prostředku si všichni zadavatelé reklamy ještě více uvědomí a budou ji schopni adekvátně využívat.


Autor je obchodním ředitelem Regie Radio Music.


Příloha: Rozložení investic do rádií v roce 2006 (v Kč)


Rozložení investic do rádií v prvním čtvrtletí 2007 (v Kč)

×

Velké webové portály loni zvýšily tržby o třetinu na 1,6 mld. Kč

Starší článek

Krajské noviny zavedly stránku pro každý region ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více