Repositioning dámské značky s.Oliver

23. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Oděvní firma s.Oliver chce nově pozicovat svou značku Comma pro dámské oblečení. Podle brand manažerky Silke Hochhauser chce značka Comma obsadit vyšší segment. K podpoře nové pozice navýšil s.Oliver reklamní rozpočet pro značku. Podle informací W&V zvolila společnost cestu klasické reklamy, kterou zadala berlínské agentuře Dorland. Druhý rozpočet značky Comma zadala firma mnichovské centrále Serviceplan, která má v budoucnu vytvářet prostředky podpory prodeje.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení