Reklamní kampaně automobilových značek Toyota a Lexus ze společného domu, společnosti Toyota Motor Sales USA, triumfovaly minulý týden v americké soutěži IAG Automotive Advertising Effectiveness Awards (ceny za nejefektivnější reklamu automobilových značek), jejíž výsledky byly letos poprvé vyhlášeny na New York Auto Show. Hodnoceny byly pouze televizní kampaně za loňský rok. Nejúspěšnější kampaní v kategorii malých vozů se stalo uvedení vozu Toyota Yaris na trh podpořené spotem s názvem New Nameplate. Cenu si za spot odvezli Saatchi & Saatchi z Los Angeles. Hlavním kritériem při hodnocení spotů byl nárůst povědomí o značce a modelu vozu u věkové skupiny respondentů 18-54 let. Dalšími finalisty v kategorii byly agentury BBDO Detroit se spotem na Dodge Nitro a TBWA/Chiat/Day se spotem pro Nissan Versa. Kategorii luxusních vozů kraloval spot na Lexus LS 460 od kalifornské agentury Team One Advertising (Publicis), testován u řidičů mezi 25 a 54 roky.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).