Reklama Toyoty nejefektivnější

10. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Reklamní kampaně automobilových značek Toyota a Lexus ze společného domu, společnosti Toyota Motor Sales USA, triumfovaly minulý týden v americké soutěži IAG Automotive Advertising Effectiveness Awards (ceny za nejefektivnější reklamu automobilových značek), jejíž výsledky byly letos poprvé vyhlášeny na New York Auto Show. Hodnoceny byly pouze televizní kampaně za loňský rok. Nejúspěšnější kampaní v kategorii malých vozů se stalo uvedení vozu Toyota Yaris na trh podpořené spotem s názvem New Nameplate. Cenu si za spot odvezli Saatchi & Saatchi z Los Angeles. Hlavním kritériem při hodnocení spotů byl nárůst povědomí o značce a modelu vozu u věkové skupiny respondentů 18-54 let. Dalšími finalisty v kategorii byly agentury BBDO Detroit se spotem na Dodge Nitro a TBWA/Chiat/Day se spotem pro Nissan Versa. Kategorii luxusních vozů kraloval spot na Lexus LS 460 od kalifornské agentury Team One Advertising (Publicis), testován u řidičů mezi 25 a 54 roky.


09obr_Toyota2.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.