Reebok běžcům

16. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká sportovní značka Reebok přichází s novou komunikační strategií. V polovině dubna odstartovala s globální kampaní Run Easy, aby tak všem potenciálním rekreačním běžcům ukázala, že běhání by mělo přinášet radost. V kampani se objevují provokativní záběry trpících běžců, které doplňuje série sloganů, jako „Proč to děláte?“, „Proč běžet proti zdi, to bolí“ či „Běhat + zvracet + běhat = šílenství“, a zároveň běhající celebrity včetně české tenistky Nicol Vaidišové, která je v současnosti tváří značky Reebok. Koncept Run Easy kreativně zpracovala newyorská agentura mcgarry bowen. Spoty, které budou nasazeny od 30. dubna, vznikly pod vedením režiséra Franka Budgena. Webovou stránku www.goruneasy.com spoluvytvářely agentury Molecular a Carat Fusion, přičemž se jedná o nejkomplexnější webovou stránku, kterou kdy Reebok spustil.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.