Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Reebok běžcům

Redakce MAM16. 4. 2007

Americká sportovní značka Reebok přichází s novou komunikační strategií. V polovině dubna odstartovala s globální kampaní Run Easy, aby tak všem potenciálním rekreačním běžcům ukázala, že běhání by mělo přinášet radost. V kampani se objevují provokativní záběry trpících běžců, které doplňuje série sloganů, jako “Proč to děláte?”, “Proč běžet proti zdi, to bolí” či “Běhat + zvracet + běhat = šílenství”, a zároveň běhající celebrity včetně české tenistky Nicol Vaidišové, která je v současnosti tváří značky Reebok. Koncept Run Easy kreativně zpracovala newyorská agentura mcgarry bowen. Spoty, které budou nasazeny od 30. dubna, vznikly pod vedením režiséra Franka Budgena. Webovou stránku www.goruneasy.com spoluvytvářely agentury Molecular a Carat Fusion, přičemž se jedná o nejkomplexnější webovou stránku, kterou kdy Reebok spustil.

×

Velké webové portály loni zvýšily tržby o třetinu na 1,6 mld. Kč

Starší článek

Krajské noviny zavedly stránku pro každý region ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více