Americká sportovní značka Reebok přichází s novou komunikační strategií. V polovině dubna odstartovala s globální kampaní Run Easy, aby tak všem potenciálním rekreačním běžcům ukázala, že běhání by mělo přinášet radost. V kampani se objevují provokativní záběry trpících běžců, které doplňuje série sloganů, jako „Proč to děláte?“, „Proč běžet proti zdi, to bolí“ či „Běhat + zvracet + běhat = šílenství“, a zároveň běhající celebrity včetně české tenistky Nicol Vaidišové, která je v současnosti tváří značky Reebok. Koncept Run Easy kreativně zpracovala newyorská agentura mcgarry bowen. Spoty, které budou nasazeny od 30. dubna, vznikly pod vedením režiséra Franka Budgena. Webovou stránku www.goruneasy.com spoluvytvářely agentury Molecular a Carat Fusion, přičemž se jedná o nejkomplexnější webovou stránku, kterou kdy Reebok spustil.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).