Radox učí Čechy na antiperspiranty
Sara Lee, divize Drogerie & Kosmetiky, přichází na český trh s jarní kampaní značky Radox na podporu kuličkových antiperspirantů, tzv. roll-onů. Hlavním záměrem je komunikace systému s otočeným aplikátorem o 180°C. Další část kampaně se soustředí na šíření povědomí o výrobcích proti pocení ve formě kuličkových antiperspirantů. Proto má i celá akce název “ROLUJ!”. Kampaň odstartuje 7. dubna a poběží až do 22. června 2007 po celé ČR. Cílovou skupinou jsou mladí lidé ve věku 15-25 let. Hlavní částí kampaně je spotřebitelská soutěž spojená s rozdávkou vzorků, která proběhne o víkendu před Velikonocemi “Chceme zábavnou formou šířit povědomí o antiperspirantech a zvýšit jejich spotřebu, která je v Česku ve srovnání s vyspělejšími evropskými státy stále nízká,” říká brand managerka pro Radox Petra Dlouhá.