Rada pro rozhlasové a televizní vysílání bude opět zkoumat zá-konnost sponzorských vzkazů vysílaných v televizi. Jedná se o sponzoringy firem a značek Vodafone, Suzuki, Zelený bod, týdenník Euro, MediPharma Cosmetics, Magnezia a Radegast. Rada je kvalifikovala jako neoddělenou reklamu nebo zpochybňuje identifikaci sponzora. Rada se však také vrátila k několika sponzoringům z minulosti. Jedná se o sponzoringy zadavatelů nebo jejich značek: Rea-der’s Digest Výběr, Story, Lidé a země, Maminka, Trachea či VTM Science. U těchto sponzoringů v minulosti konstatovala porušení zákona a udělila pokuty. Proti nim se odvolali zadavatelé k Městskému soudu v Praze, kde většinou uspěli. Kasační stížnosti rady však dostaly kauzy až k Nejvyššímu správnímu soudu, který je vrátil zpátky na soud do Prahy, a ten k rozhodnutí rady. A ta v zmíněných případech zastavila správní řízení.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).