Rada ukončila letité sponzoringové kauzy

30. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání bude opět zkoumat zá-konnost sponzorských vzkazů vysílaných v televizi. Jedná se o sponzoringy firem a značek Vodafone, Suzuki, Zelený bod, týdenník Euro, MediPharma Cosmetics, Magnezia a Radegast. Rada je kvalifikovala jako neoddělenou reklamu nebo zpochybňuje identifikaci sponzora. Rada se však také vrátila k několika sponzoringům z minulosti. Jedná se o sponzoringy zadavatelů nebo jejich značek: Rea-der’s Digest Výběr, Story, Lidé a země, Maminka, Trachea či VTM Science. U těchto sponzoringů v minulosti konstatovala porušení zákona a udělila pokuty. Proti nim se odvolali zadavatelé k Městskému soudu v Praze, kde většinou uspěli. Kasační stížnosti rady však dostaly kauzy až k Nejvyššímu správnímu soudu, který je vrátil zpátky na soud do Prahy, a ten k rozhodnutí rady. A ta v zmíněných případech zastavila správní řízení.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.