Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Prodeje dekorativní kosmetiky rostou díky seniorkám i stále mladším zákaznicím

Redakce MAM30. 4. 2007

Přípravky dekorativní kosmetiky a vlasová kosmetika vykázaly ve Velké Británii v posledním roce rychlejší růst než přípravky určené k osobní hygieně. Potvrzují to čísla z Datamonitoru. Nárůst způsobil zejména přechod zákazníků k dražším funkčním výrobkům poskytujícím lepší péči, ne větší objemy prodejů. Make-up zaznamenal nejvyšší vzestup v první polovině června, a to hlavně díky vyšší penetraci mezi mladší zákazníky. Segment péče o pleť byl podpořen také vzestupem prémiových, superprémiových a medicínských značek, zatímco vlasová kosmetika vzrostla nejspíš díky specializovaným produktům určeným na nejrůznější typy vlasů. Navíc se rozšiřuje zákaznická základna na obou koncích věkového spektra: starší ženy a v posledních letech také stále více muži používají dražší kosmetické přípravky, aby zpomalili účinky stárnutí, zatímco z dorůstající generace roste procento dívek, které začínají používat tyto přípravky mezi 12-13 lety.


Výsledky Datamonitoru napovídají, že budoucnost patří zejména produktům s obsahem přírodních látek, které prospějí zároveň kráse i zdraví. Zároveň se tím otevře prostor pro tažení proti přípravkům obsahujícím škodlivé nebo dokonce toxické látky, na něž budou zákaznice nejspíše stále více slyšet.


09obr_make-up 1.jpg


 

×

Regulace vztahů řetězců a dodavatelů ve sněmovně neprošla

Starší článek

Sledovanost TV – 16. týden 2007 (16.4. – 22.4.)

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více