POPAI zahájila průzkum “POP očima veřejnosti”
POPAI Central Europe zrealizuje v letošním roce ve spolupráci s průzkumovou agenturou Ipsos-Tambor projekt průzkumu “POP očima veřejnosti”, který doplňuje “know-how” získané na základě jednotlivých testů efektivity POP prostředků. Cílem rozsáhlého projektu je zjistit, jak jsou obecně vnímány POP aplikace zákazníky hypermarketů, supermarketů, diskontních prodejen a dalších typů provozoven (kosmetické salóny, čerpací stanice, autosalóny, tabákové obchody, lékárny atd.). V rámci průzkumu budou použity kvantitativní a kvalitativní metody sběru dat, šetření bude provedeno formou individuálních rozhovorů s respondenty, pozorováním a prostřednictvím audiovizuálních nahrávek. Informace o průzkumu a jeho výstupy budou prezentovány v odborných médiích v ČR a na Slovensku a přednášeny na me-zinárodních konferencích. Průzkum bude rovněž prezentován v rámci světové sítě asociace POPAI. Detailní výsledky průzkumu budou jednou z hlavních součástí odborné publikace “Manuál POSM”, kterou POPAI CE v současnosti připravuje. Hlavními partnery projektu jsou společnosti: Coca-Cola Beverages Česká republika, Energizer Czech. Partnery projektu jsou dále společnosti: Dago A.P.C., Dekor, Q-EX, SÁRA a STI Česko.
Jak se na pop dívají zákazníci? To má za cíl zjistit nový průzkum názoru veřejnosti na komunikaci v in-storu.