Od dubna do května proběhne v médiích kampaň upozorňující na přednosti značkových výrobků vůči neznačkovým. Zadavatelem kampaně je České sdružení značkových výrobků. Strategický a kreativní koncept vzešel z dílny agentury Thamesdown. Kampaň s 8 různými variantami (Bohemia Sekt, Milka, Rama, Vitana, Persil, Huggies, Astrid, Pedigree) nemá primárně budovat povědomí o kvalitách jednotlivých značek, ale o serióznosti značek vůbec. Ke komunikaci využívá kampaň především billboardů, umístěných poblíž hypermarketů a supermarketů. „Chceme lidem doporučit, aby kupovali značkové výrobky, u kterých má spotřebitel jistotu, že výrobce bude zajímat jeho názor či připomínka,“ dodává Jan Levora z ČSZV.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?