Podpora značkových výrobků

2. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Od dubna do května proběhne v médiích kampaň upozorňující na přednosti značkových výrobků vůči neznačkovým. Zadavatelem kampaně je České sdružení značkových výrobků. Strategický a kreativní koncept vzešel z dílny agentury Thamesdown. Kampaň s 8 různými variantami (Bohemia Sekt, Milka, Rama, Vitana, Persil, Huggies, Astrid, Pedigree) nemá primárně budovat povědomí o kvalitách jednotlivých značek, ale o serióznosti značek vůbec. Ke komunikaci využívá kampaň především billboardů, umístěných poblíž hypermarketů a supermarketů. „Chceme lidem doporučit, aby kupovali značkové výrobky, u kterých má spotřebitel jistotu, že výrobce bude zajímat jeho názor či připomínka,“ dodává Jan LevoraČSZV.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.