Pilsner Urquell hasil žízeň v Tempodromu
Závidět by mohl český Art Directors Club tomu německému. Tomu se totiž letos podařilo získat za jednoho ze sponzorů slavnostního vyhlašování společnost SABMiller a jeho značku Pilsner Urquell. Ač se dnes Prazdroj prezentuje již jako globální značka, chtělo by se stejně, při pohledu na německé kreativce hasící svou žízeň českým pivním mokem, říci: proč Prazdroj nepodporuje také českou reklamní soutěž Louskáček? Zatímco v den předávání Zlatých hřebíků v Berlíně byl jediným dalším českým pojítkem zápas Česko-Německo, v Praze přece za TV spot “Smetana” přebírali Burnetti bronzového Louskáčka!
“Sponzorské aktivity Prazdroje a vůbec marketingová strategie značky je v každé zemi rozdílná”, komentuje situaci brand manager pro Pilsner Urquell a dočasný zástupce tiskového mluvčího Prazdroje Vladimír Jurina. Pokud by ho v budoucnosti český ADC ve věci sponzoringu oslovil, zvážil by podle svých slov význam akce a nabídku protistrany čili “co by za to bylo”. Uvidíme tedy příští rok…