Ogilvy

23. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Ve středu 18. dubna navštívila českou pobočku komunikační agentury Ogilvy její generální ředitelka a předsedkyně představenstva Shelly Lazarus. Pronesla krátký projev, po němž následovalo i neformální setkání se zaměstnanci.


 


35obr_C1.jpg


Zaměstnanci Ogilvy & Mather poslouchají řeč Shelly Lazarus.


 


35obr_c2.jpg


Shelly Lazarus, generální ředitelka Ogilvy & Mather, se ve svých profesních začátcích učila od zakladatele firmy Davida Ogilvyho.


 


35obr_C3a.jpg


Shelly Lazarus, Ladislav Báča, v modré košili Will Rust, creative director Ogilvy, v pozadí Oto Klempíř, creative director Ogilvy.


 


35obr_C4.jpg


Miroslava Pohorská, HR ředitelka Ogilvy Group, Leona Bretschneiderová, managing director Ogilvy & Mather , Eva Štvánová, training leader/group correspondent.


 


35obr_C5.jpg


Michal Charvát, general manager Ogilvy Action, v hovoru se svými zaměstnanci.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.