„Naším zranitelným místem je téma obezity, z malého lokálního problému se stal problém celosvětový,“ přiznala kreativní ředitelka společnosti Coca-Cola Esther Lee na festivalu médií v Benátkách. Federální komise pro trh (Federal Trade Commission) se hodlá v létě zaměřit i na dalších 44 značek potravin, pivovarů a restaurací rychlého občerstvení. Snaží se získat obraz o tom, jak vypadá reklama a pořady cílené na děti. „V marketingu nabízíte to, co chtějí zákazníci, ale v tomto případě lidé nehledají zdravější produkty a také se nestarají o váhu svých dětí,“ říká jeden z manažerů marketingové agentury. Obchodníci viní také vládu, která by se měla zaměřit i na vzdělávání a programy pro děti.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?