Obezita strašákem potravního průmyslu

30. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Naším zranitelným místem je téma obezity, z malého lokálního problému se stal problém celosvětový,“ přiznala kreativní ředitelka společnosti Coca-Cola Esther Lee na festivalu médií v Benátkách. Federální komise pro trh (Federal Trade Commission) se hodlá v létě zaměřit i na dalších 44 značek potravin, pivovarů a restaurací rychlého občerstvení. Snaží se získat obraz o tom, jak vypadá reklama a pořady cílené na děti. „V marketingu nabízíte to, co chtějí zákazníci, ale v tomto případě lidé nehledají zdravější produkty a také se nestarají o váhu svých dětí,“ říká jeden z manažerů marketingové agentury. Obchodníci viní také vládu, která by se měla zaměřit i na vzdělávání a programy pro děti.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.