Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

O2 zrychluje. Ale neví kdy

Redakce MAM30. 4. 2007

Není to tak dávno, co společnost Telefónica O2 zaslala médiím tiskovou zprávu o navýšení rychlosti připojení přes internet ADSL, kdy se uživatelé nejnižší a nejlevnější nabídky mohli těšit až na čtyřnásobné zvýšení rychlosti toku dat. V tiskové zprávě operátor uváděl, že zrychlení proběhne ve dvou vlnách, v průběhu dubna a května. Inu, dobrá zpráva, pomyslíte si. O pár dní později následovala zpráva o zavedení speciálního webu www.zrychlujeme.cz, kde si, alespoň podle Telefóniky O2, uživatelé mohli sami po zadání svého telefonního čísla zjistit termín zrychlení na své lince. “Ve světě O2” ale namísto konkrétního termínu na “termínuchtivého” uživatele vyskočila z bublinek informace, že zrychlení proběhne ve dvou vlnách, v průběhu dubna a května. Aby toho nebylo málo, časem ten samý zákazník našel ve schránce obálku, která už na své vnější straně anoncuje raketové navýšení rychlosti připojení. Nedočkavě tedy trhá papír, aby se dozvěděl, kdy tedy dostane jeho linka nějaký ten dopink. Po otevření dopisu se dozví, že zrychlení proběhne ve dvou vlnách, a to v průběhu dubna a května. A pak se divíme, že ten internet stojí tolik. Možná by bylo příště lepší namísto directmailových a on-line komunikačních orgií jít s cenou dolů. Ale to by zase možná někdo přišel o “džob”.

×

Regulace vztahů řetězců a dodavatelů ve sněmovně neprošla

Starší článek

Sledovanost TV – 16. týden 2007 (16.4. – 22.4.)

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více