Nový Schweppes pro dospělé

23. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Coca-Cola v Británii zahájila během Velikonoc reklamní kampaň za 5,6 milionů liber pro launch své nové značky, ochuceného perlivého nealkoholického nápoje Schweppes Straightcut. Kampaň má podtitulek „Konečně nealkoholický nápoj pro dospělé“. Od května bude k dostání ve čtyřech variantách – granátové jablko a borůvky, citron, citron a grapefruit a mandarinka. Do on-trade půjde ve skleněných lahvích, v supermarketech bude k dostání v 375 ml PET lahvích.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.