Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nové sdružení na podporu českých značek

Redakce MAM30. 4. 2007

U příležitosti Světového dne duševního vlastnictví se minulý týden poprvé představilo nové sdružení “České značky”. Zakládajícími členy sdružení se staly společnosti Bernard, Elton Hodinářská (výrobce hodinek značky Prim), Klimatex, Kofola, Madeta a Triola, předsedou sdružení je Martin Klofanda, PR manažer společnosti Kofola. Sdružené firmy spojuje to, že má každá z nich významnou část svého podnikání založenou na originálním českém výrobku nebo nápadu, zaměstnávají české občany a majoritní podíl jejich výroby je soustředěn v České republice. Tyto firmy se musí v současnosti bránit některým hrozbám a rizikům, například plagiátorství, zneužívání obchodních značek nebo neochotě spotřebitelů platit za kvalitu, kterým jednotlivě mohou čelit jen těžko. Firmy tohoto sdružení chtějí proto sdílet své zkušenosti a úzce spolupracovat i s dalšími organizacemi. “Za své přirozené partnery proto považujeme například Ministerstvo průmyslu a obchodu České republiky nebo Svaz průmyslu a dopravy ČR,” dodává Martin Klofanda. V květnu by měla být zahájena práce na podporu projektu Osvěta, v jednání je i spolupráce s Českou televizí. Mediální prezentace by měla být realizována ve druhé polovině roku.


01obr_ceskeznacky.jpg


K čemu? Přichází další mezioborové sdružení českých značek.

×

Regulace vztahů řetězců a dodavatelů ve sněmovně neprošla

Starší článek

Sledovanost TV – 16. týden 2007 (16.4. – 22.4.)

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více