Nové sdružení na podporu českých značek

30. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

U příležitosti Světového dne duševního vlastnictví se minulý týden poprvé představilo nové sdružení „České značky“. Zakládajícími členy sdružení se staly společnosti Bernard, Elton Hodinářská (výrobce hodinek značky Prim), Klimatex, Kofola, Madeta a Triola, předsedou sdružení je Martin Klofanda, PR manažer společnosti Kofola. Sdružené firmy spojuje to, že má každá z nich významnou část svého podnikání založenou na originálním českém výrobku nebo nápadu, zaměstnávají české občany a majoritní podíl jejich výroby je soustředěn v České republice. Tyto firmy se musí v současnosti bránit některým hrozbám a rizikům, například plagiátorství, zneužívání obchodních značek nebo neochotě spotřebitelů platit za kvalitu, kterým jednotlivě mohou čelit jen těžko. Firmy tohoto sdružení chtějí proto sdílet své zkušenosti a úzce spolupracovat i s dalšími organizacemi. „Za své přirozené partnery proto považujeme například Ministerstvo průmyslu a obchodu České republiky nebo Svaz průmyslu a dopravy ČR,“ dodává Martin Klofanda. V květnu by měla být zahájena práce na podporu projektu Osvěta, v jednání je i spolupráce s Českou televizí. Mediální prezentace by měla být realizována ve druhé polovině roku.


01obr_ceskeznacky.jpg


K čemu? Přichází další mezioborové sdružení českých značek.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.