Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nejmodernější značky mobilních telefonů

Redakce MAM2. 4. 2007

Ženám k srdci přirostla Nokia, mužům spíš Sony Ericsson


Kterou značku mobilního telefonu považujeme za moderní, tj. jde s dobou? Tato otázka byla tématem našeho nejnovějšího projektu OMD Snapshots, ve kterém současně navazujeme na předešlá témata: moderní značka oblečení, bot a populární hudební styl (M&M 11-13). Čtvrtina uživatelů využívá mobilní telefon, mimo telefonování a zasíláni SMSek, k focení a pětina k zasílání MMS zpráv (OMD Snapshots únor 2006). Z průzkumu vyplývá, že nejpopulárnější značkou mobilního telefonu je Nokia, kterou má v oblibě 39 % lidí. Nokia je výrazně více oblíbená u ženské populace, přičemž Sony Ericsson z druhého místa boduje hlavně u populace mužské. Rozdíly ve hodnocení jednotlivých značek mezi muži a ženami můžeme pozorovat i u telefonů Samsung, Siemens a Motorola, které jsou více oblíbené u žen. Muži dále více přiznávají, že mezi značkami nevidí rozdíl a ženy spíše neumějí posoudit. Mezi “jinými” je nejčastěji zmiňovaná značka LG. OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR, na vzorku 518 lidí ve věku 12-69 let.


04obr_graf.jpg


 

×

Celodenní podíl ČT2 stoupl minulý týden na letošní maximum

Starší článek

Operátoři v dubnu zlevní mobily až o 2000 korun

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více