Na cestách

23. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

34obr_Colombo_med.jpgColombo generálním ředitelem Makro


Novým generálním ředitelem Makro Cash & Carry ČR a Metro Cash & Carry Slovakia byl jmenován Andrea Co-lombo. K prvnímu červenci 2007 vystřídá Martina Dlouhého, který byl pověřen vedením indické pobočky Metro Cash & Carry India.


 


 


 


 


 


 


 


34obr_Petrov1.jpgNový generální manažer v TPCA


Generálním manažerem pro oblast lidských zdro-jů a všeobecných záležitostí TPCA byl 16. dubna 2007 jmenován Vadim Petrov. Ten v TPCA pracuje od listopadu 2006 na pozici koordinátora.


 


 


 


 


 


 


34obr_Burns_m.jpgNovým prezidentem Xeroxu je žena


Xerox Corporation jmenoval do role prezidenta společnosti a člena ředitelské rady Ursulu Burns, která doposud vedla divizi Business Group Operations se zodpovědností za výzkum, vývoj, marketing a výrobu technologií, zařízení, spotřebního materiálu a odpovídajících služeb společnosti Xerox v celosvětovém měřítku.


 


 


 


34obr_Kubala.jpgTiskovým mluvčím Českých drah bude Kubala


Ondřej Kubala, dosavadní ekonomický redaktor Českého rozhlasu 1 – Radiožurnál, se stane novým vedoucím tiskového oddělení a tiskovým mluvčím akciové společnosti České dráhy. Aleš Ondrůj, který funkci tiskového mluvčího zastá-val doposud, přechází na pozici ředitele Odbo-ru marketingu v osobní dopravě ČD.


 


 


 


 


 


 


34obr_choura.jpgChoura do Wundermanu


Martin Choura, šéf rubriky marketingová komunikace týdeníku Strategie, přestoupil po dvou letech novinářské práce do komunikační agentury Wunderman. Zde posílil kreativní tým na pozici copywriter. Agentura spoléhá na to, že při práci pro klienty využije jeho dlouholeté zkušenosti a dobrou znalost místního reklamního prostředí.


 


 


 


 


Nové posily ve Vabanque


Reklamní a komunikační agentura Vabanque výrazně posílila svůj team. Na pozici art director nastoupil Martin Daněk, který do Vabanque přišel z nakladatelství Computer press, kde působil rovněž na pozici art director.


 


Volný angažoval Škodu


Na pozici senior marketing communicati-on manager telekomunikačního operátora Volný nastoupil Tomáš Škoda. Jeho předchozím působištěm byla komunikační agentura Corpus, kde byl zodpovědný za komunikační aktivity klientů, jako např. ČEZ, DHL nebo British American Tabacco. Ve Volný má za úkol pracovat na moderních marketingových kampaních a strategiích firmy a na její celkové komunikaci a image.


 


34obr_Slapnicka.jpgSlapnička z Mafry do Fincentra


Martin Slapnička končí svou činnost v mediálním koncernu Mafra. Zde působil od začátku roku 2005 na pozici senior key account manager pro internet. Slapnička nastupuje na pozici obchodního ředitele Fincentrum Media, kde bude obchodně zastřešovat aktivity event managementu.


 


 


 


CA jmenovala nového ředitele


Společnost CA, poskytovatel softwaru pro správu IT, jmenovala Karla Schmidtmayera ředitelem pro Českou republiku a Slovensko. V této pozici bude zodpovědný za další růst a rozvoj společnosti v obou zemích.


Změny v Kia Motors Czech


Do společnosti Kia Motors Czech nastoupila jako marketingová asistentka Lucie Daňková, jež vystřídala Libora Hrozínka, který nastoupil na nově zřízenou pozici produkt manager v obchodním oddělení. To již začátkem roku posílil Jan Kupec, jenž zastává novou pozici manager pro fleetové a ojeté vozy.


Noví ředitelé odborů Hypoteční banky


Do Hypoteční banky nastoupila v dubnu silná trojice nových ředitelů odborů. Klientské služby povede Michal Švub, který přichází ze společnosti Conseq Investment Management. Na úvěrové analýzy se díky svým dlouholetým zkušenostem z HVB Czech Republic zaměří Tomáš Smetánka. Vedoucím IT se stane Ladislav Šimíček, který doposud působil v eBance.


Novotná v komunikační agentuře Omnia


Komunikační agentura Omnia consulting přivítala ve svých řadách Denisu Novotnou, která nastoupila na pozici communication manager. Denisa Novotná přešla z vydavatelství Economia, kde byla šéfredaktorkou marketingového časopisu Zona. Předtím působila několik let v Českém rozhlasu 1 – Radiožurnálu.


 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.