Modrá pyramida s novým spotem

30. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Komunikační agentura Euro RSCG Prague připravila produktovou kampaň na „Hypoúvěr 100“ pro klienta Modré pyramidy. 30vteřinový TV spot, který běží na TV Nova, Prima a ČT1, je podpořen tiskovou kampaní, letáky a plaká-ty. Prostřednictvím této kampaně uvádí Modrá pyramida také nový positioning vyjádřený sloganem „Na rodině nám záleží“. Cílem kampaně je informovat veřejnost o produktu „Hypoúvěr 100“, který kombinuje výhody úvěru ze stavebního spoření a hypotéky. Pro režii spotu agentura poptala filmového režiséra Karla Janáka, který je znám filmy Snowboarďáci, Rafťáci a Ro(c)k podvraťáků.


07obr_modra-pyramida1.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.