Komunikační agentura Euro RSCG Prague připravila produktovou kampaň na „Hypoúvěr 100“ pro klienta Modré pyramidy. 30vteřinový TV spot, který běží na TV Nova, Prima a ČT1, je podpořen tiskovou kampaní, letáky a plaká-ty. Prostřednictvím této kampaně uvádí Modrá pyramida také nový positioning vyjádřený sloganem „Na rodině nám záleží“. Cílem kampaně je informovat veřejnost o produktu „Hypoúvěr 100“, který kombinuje výhody úvěru ze stavebního spoření a hypotéky. Pro režii spotu agentura poptala filmového režiséra Karla Janáka, který je znám filmy Snowboarďáci, Rafťáci a Ro(c)k podvraťáků.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).