Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mobilní marketing aneb variace na soutěže

Redakce MAM2. 4. 2007

Merci SMS soutěž


Název kampaně: Zašlete své nejsladší děkuji


Klient/značka: Storck/Merci


Realizátor: Euro RSCG 4D


Termín realizace: říjen – prosinec 2006


Cíle kampaně: Zdůraznit Merci image prostřednictvím claimu “Merci za to, že jsi”, zvýšit brand awareness o více než 5,1 %.


Cílová skupina: dospělí 20-49 let


 


32obr_case-study-merci-1.jpg


Marketingová strategie: Lidé si mohli vybrat z několika pohlednic, které pošlou svému blízkému prostřednictvím reálné pohlednice, SMS s poděkováním Merci nebo e-mailu s poděkováním a pohlednicí z webu. Pokud soutěžící zaslal po výzvě SMS s názvem města, kde chce mít své poděkování uveřejněno, byl zařazen do soutěže o 25 velkých billboardů s osobním poděkováním. 25 originálních poděkování pak bylo v listopadu vytištěno na billboardy v daných městech.


Mediální strategie: Před soutěží a v průběhu byl použit virální marketing formou SMS, print, pohlednice v obchodech, web a bannery na internetu. Po skončení soutěže následovaly bigboardy a web.


Výsledky kampaně: Plánovaný nárůst awareness od října do prosince o 5,1 % byl překročen, reálný nárůst byl už v půlce listopadu 7,7 %.


Za sušenku do Alp


Název kampaně: Vyhraj Alpy, muziku a Lotus!


Klient: Lotus Bakeries


Realizátor: Dimar


Termín realizace:


6. 11. – 31. 12. 2006


Cíl kampaně: Rozšíření zákaznické databáze pro budoucí přímou komunikaci prostřednictvím e-mailu a mobilního telefonu.


Cílová skupina: Živnostníci nakupující např. v hypermarketech Makro a dále např. u obchodních partnerů (společnost Hellma gastronomický servis Praha).


 


32obr_case-study-Dimar.Lotu.jpg


Marketingová strategie: Každý zákazník, který si koupil balení 50 kusových sušenek Lotus se soutěžní samolepkou, se mohl zúčastnit hry o MP3 přehrávače a lyžařský zájezd pro dvě osoby do Alp. Klient měl co nejrychleji odeslat SMS se svým unikátním kódem a do 14 dnů se zaregistrovat na internetové stránce. O pořadí výhry rozhodoval celkový počet zaslaných kódů a zároveň čas odeslání kódů pomocí SMS nebo pomocí registračního formuláře na webu.


Výsledky kampaně: Klient soutěž hodnotí jako úspěšnou. V současné době buduje databázi marketingových dat.


Na výlet s Shell


Název kampaně: Vyhraj palivo na výlet


Klient: Shell


Realizátor: Proximity Prague


Termín realizace: 1. 10 – 12. 11. 2006


Cíl kampaně: podpořit prodej paliva Shell


 


32obr_case-study-shell.jpg


Marketingová strategie: Každý, kdo během soutěže načerpal u stanice Shell 25 litrů paliva (100 litrů u nákladních vozů nad 3,5 t), získal hrací kartu. Soutěžící poslali soutěžní kódy z hracích karet prostřednictvím SMS nebo webu. Za každých 10 a 20 kódů získal kupón na palivo v hodnotě 250 Kč, za každých 30 kódů kupón na 500 Kč, který obdrželi poštou.


Výsledky kampaně: Bylo registrováno 105 657 účastníků, kteří poslali celkem 240 280 platných kódů (151 964 SMS, 88 316 přes web). Z hlediska účasti byla tato soutěž u Shellu nejúspěšnější za posledních několik let. Kupóny byly vnímány pozitivně, motivací byla i reálná šance výhry – každá 10. osoba vyhrála.

×

Celodenní podíl ČT2 stoupl minulý týden na letošní maximum

Starší článek

Operátoři v dubnu zlevní mobily až o 2000 korun

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více