Mňam Mňam Bobík podruhé

30. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Bohušovická mlékarna ve spolupráci s reklamní agenturou Men on the Moon uvádí druhou vlnu komunikační kampaně na smetanový krém pro děti Bobík. Reklamu pro Bobík představuje TV sponzoring Večerníčku a Kouzelné školky na ČT1. Navíc agentura připravuje videoklip na základě vytvořeného singlu Mňam Mňam Bobík (autorem je hudební skladatel Pavel Kotzian). Videoklip budu koncipován tak, že si děti budou moci zatancovat taneční sestavu.


06obr_Bobik.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.