McDonald’s  s novou strategií

10. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nová tisková kampaň, která bude spuštěna tento týden, staví na interakci se zákazníky. Ty budou mít za úkol prozkoumat úroveň kvality tohoto řetězce a podat o tom zprávu. Tento nápad vznikl z podnětů filmu Morgana Spurlocka Super Size Me a dalších. McDonald’s chce změnit negativní myšlení o své značce. Dále je snahou zákazníky přilákat na webové stránky makeupyourowmind.co.uk. „Marketing se přesouvá z oblasti klasického prodeje do interakce a angažmá zákazníků,“ řekl Steve Henry, výkonný kreativní ředitel TBWA/London. Kampaň bude uveřejněna především v ženských časopisech a magazínech o vaření.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.