Lycos prodal 30 % Seznamu

10. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Prodej svého 30% podílu ve firmě Seznam.cz oznámila v uplynulém týdnu společnost Lycos Europe. Kupci jsou společnosti Tiger Holding Four a Miura International. Podle oficiálních informací Lycos Europe byla cena za prodej 30 % Seznamu dohodnuta ve výši 65 milionů eur. „Pro Seznam.cz ani pro mne osobně se nic nemění. Došlo k výměně minoritního akcionáře, což nemá vliv na chod firmy,“ okomentoval poslední události předseda představenstva a současně majoritní akcionář Seznamu Ivo Lukačovič.


04obr_seznam.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.