Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Když se představují kondomy, nesmí se cílovka zahltit

Redakce MAM16. 4. 2007

Komunikovaným produktem byla nová řada kondomů Primeros s inovovanou technologií, designem i obaly produktů a zároveň i nové logo a image značky Primeros.


Cílovou skupinu tvořili mladí lidé od 15 do 35 let z větších měst (ženy i muži), oblíbení, sexuálně aktivní a sledující aktuální trendy. Sekundární cílovou skupinou byly mladší partnerské páry.


Čeho jsme chtěli docílit?


Cílem BTL podpory bylo jednak posílit obecné povědomí o kampani a inovované značce jednak seznámit cílovou skupinu s novými produkty a jejich vlastnostmi pomocí rozdávání vzorků. Přitom jsme kladli důraz na to, aby se kontaktované osoby při oslovení nenudily a naopak se při představování produktů i image značky dobře bavily. Jelikož šlo o první přímý kontakt s cílovou skupinou v celé historii Primerosu, přistupovali jsme k roadshow velmi opatrně. Již v počátcích nám bylo jasné, že oslovené osoby nesmíme zahltit přemírou informací. Z toho důvodu byla zvolena promo mechanika roadshow bez navázané reakce oslovených. Náklady na BTL aktivity činily pro tuto fázi 0,5 mil. Kč včetně produkčních nákladů. Veškeré BTL aktivity byly provázány s nadlinkovou částí kampaně a jejich hlavním motivem se stalo naplnění nového tagline “Tak se ukaž”. Oslovení lidé byli promotéry a zvláště pak promotérkami motivováni, aby “se ukázali” a předvedli něco – ať už výraz, spodní prádlo nebo jinou akci (např. polibek).


Místo činu? Kluby a bary


Vlastní roadshow byla spuštěna ve všech větších městech krátce po představení nových produktů a nadlinkové kampaně. Probíhala převážně v klubech a barech a pro tuto fázi jsme využili cca 35 promotérů v celkem devíti týmech, které cestovaly po republice. Promotéři měli za úkol interaktivně komunikovat s návštěvníky podniků, seznamovat je s novým designem a parametry produktů a obdarovat je vhodným vzorkem. Při kladné odezvě byli promotéři instruováni, aby se s návštěvníky pobavili a odměnili je ještě dalšími promo předměty. Pokud návštěvníci chtěli, mohli se nechat vyfotit s našimi sexy promotéry a promotérkami při nějaké akci v rámci tagline “Tak se ukaž”. Fotografie se přímo na místě ihned tiskly a návštěvníci si je mohli odnést. Tyto fotografie byly posléze také umístěny na webovou adresu primeros.cz, kam promotéři oslovené návštěvníky odkazovali. Součástí BTL aktivit v této fázi byly i Primeros Parties v Praze, Brně a Plzni. Za celou kampaň včetně podlinkových aktivit zodpovídala reklamní agentura CreativeDreams.


Kdo všechno se ukázal


Při přímém kontaktu s návštěvníky podniků jsme se setkali s velmi příjemným přijetím a dá se říci, že lidé se s našimi promotéry dobře bavili, a dokonce i flirtovali. Předchozí obavy zvláště o reakci starších návštěvníků na produkt se nenaplnily a produkt i celé promo byly kladně vnímány u všech věkových skupin.


Vzhledem k povaze celé roadshow není možné stanovit přesný vliv na prodej, nicméně během 14 týdnů se podařilo oslovit napřímo cca 60 000 lidí (počet zásahů v cílové skupině dosáhl 230 000). Ve srovnání s vynaloženými prostředky se podařilo dosáhnout velmi efektivního oslovení cílové skupiny s cenou lehce nad 2 Kč za zásah.


Měřitelným výsledkem může být návštěvnost webových stránek primeros.cz, která v období roadshow v sobotu a neděli (tj. dny po víkendových akcích) pravidelně vzrostla v průměru o 230 % oproti běžné návštěvnosti v tyto dny. Pro budoucí kampaně počítáme znovu se zapojením BTL aktivit, ať už formou roadshow nebo jinou. V současné době zvažujeme propojení našich plánovaných BTL akcí s dalšími partnery.


Autor pracuje jako managing director ve společnosti Vulkan Intim brands.


 


p08obr_Primeros_1.jpg


Co nejblíže k cílovce. Pokud měli návštěvníci chuť, mohli se nechat vyfotit s promotéry a promotérkami při nějaké akci v rámci tagline “Tak se ukaž”.

×

Velké webové portály loni zvýšily tržby o třetinu na 1,6 mld. Kč

Starší článek

Krajské noviny zavedly stránku pro každý region ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více