Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kampaň v DM již oficiálně

Redakce MAM30. 4. 2007

Jak jsme již informovali minulý týden, společnost DM drogerie markt spouští kampaň na oslovu 15 let působení na českém trhu. Ta je spojena s podporou mateřských škol a potrvá přibližně od začátku května do konce prázdnin. Každá z více než stovky prodejen již před zahájením kampaně navázala spolupráci s jednou mateřskou školkou ve svém okolí, které přislíbila finanční dar v podobě poukázky na nákup hraček v minimální hodnotě 20 tisíc korun, nicméně celková výše se bude mj. odvíjet od příspěvků získaných z prodeje vybraných výrobků, z nichž bude odváděna 1 Kč na tento projekt (zařazeno cca 200 výrobků napříč sortimentem). Školky budou moci hračky nakupovat u největšího distributora hraček v ČR, Global Express. Kampaň bude komunikována v místě prodeje, ve školkách, v zákaznickém časopise, v tisku (včetně vkladů), rádiu a na internetu. Kampaň provází i spotřebitelská soutěž.


06obr_dm2.jpg

×

Regulace vztahů řetězců a dodavatelů ve sněmovně neprošla

Starší článek

Sledovanost TV – 16. týden 2007 (16.4. – 22.4.)

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Monogram

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více