Kampaň v DM již oficiálně
Jak jsme již informovali minulý týden, společnost DM drogerie markt spouští kampaň na oslovu 15 let působení na českém trhu. Ta je spojena s podporou mateřských škol a potrvá přibližně od začátku května do konce prázdnin. Každá z více než stovky prodejen již před zahájením kampaně navázala spolupráci s jednou mateřskou školkou ve svém okolí, které přislíbila finanční dar v podobě poukázky na nákup hraček v minimální hodnotě 20 tisíc korun, nicméně celková výše se bude mj. odvíjet od příspěvků získaných z prodeje vybraných výrobků, z nichž bude odváděna 1 Kč na tento projekt (zařazeno cca 200 výrobků napříč sortimentem). Školky budou moci hračky nakupovat u největšího distributora hraček v ČR, Global Express. Kampaň bude komunikována v místě prodeje, ve školkách, v zákaznickém časopise, v tisku (včetně vkladů), rádiu a na internetu. Kampaň provází i spotřebitelská soutěž.