Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kabeláři se bojí rozšíření

Redakce MAM2. 4. 2007

Kabeloví operátoři chtějí zabránit snahám, aby vznikla povinnost zařazovat do základní nabídky jejich produktů všechny terestrické celoplošné stanice bez ohledu na to, zda se jedná o digitální, nebo analogovou televizi. Nyní platí tzv. podmínka must carry, na základě které jsou operátoři povinni zařadit do základní nabídky Novu, Primu, ČT1 a ČT2. Je však pro ně nevýhodné, aby jim bylo v budoucnu nařízeno přenášet všechny terestrické celoplošné programy, jichž může být v ČR teoreticky kolem dvaceti. Operátoři tedy nabídli zájemcům o digitální vysílání svoje sítě, jež pokrývají kolem milionu domácností. Je však možné, že terestrické digitální stanice budou muset za umístění do sítí kabelových operátorů platit nebo zmírnit lobbying za rozšíření must carry. Ve většině případů však nyní funguje opačný model, kdy kabeloví operátoři platí provozovatelům za poskytování obsahu. To se týká zejména stanic bez reklamy a sponzoringu.

×

Celodenní podíl ČT2 stoupl minulý týden na letošní maximum

Starší článek

Operátoři v dubnu zlevní mobily až o 2000 korun

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více