Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Jak zajímavá může být reklama v tisku?

Redakce MAM23. 4. 2007

Produkt: Kostíci


Zadavatel: Danone


Mediální agentura: OMD


Tituly: ABC, Mateřídouška, 21. století, Méďa Pusík


Timing: od začátku roku 2007 (každý měsíc jiný komiks)


Ve vybraných titulech zaměřených na hlavní cílovou skupinu děti 6-10 let je zábavnou formou pomocí komiksu budován dlouhodobý vztah, znalost a povědomí ke značce Kostíci (původně Prince). Komiks má rozehrát a popsat charaktery jednotlivých postaviček Kostíků, se kterými se děti mohou následně ztotožnit… Ve jmenovaných titulech běží kontinuálně po celý rok, co měsíc to nový příběh.


p10obr_1a.jpg


p10obr_1b.jpg


 


Produkt: Nivea Creme


Zadavatel: Beiersdorf


Mediální agentura: Mediaedge:cia


Titul: Žena a život


Timing: prosinec 2006


Titulní stranu prosincového čísla časopisu Žena a život využila Nivea k novoročnímu přání. Přepáskování titulní strany v barvách Nivey graficky začlenilo vizuál krému do letopočtu 2007. Vtipné řešení ještě podtrhoval sampling tohoto krému, přichycený v pravém horním rohu přepáskování.


p10obr_2a.jpg


p10obr_2b.jpg


 


Produkt: Nivea Shower Rice & Lotus


Zadavatel: Beiersdorf


Mediální agentura: Mediaedge:cia


Tituly: Yellow, Marianne


Zaváděcí kampaně na novou řadu výrobků Rice & Lotus komunikovala “inspiraci z Dálného východu”. Snahou bylo propojení s tematicky vhodným okolím. V uvedených titulech byl uveřejněn článek související s Asií, u něhož byla umístěna inzerce formou advertorialu.


p10obr_3.jpg


 


Produkt: Nivea Visage DNAge


Zadavatel: Beiersdorf


Mediální agentura: Mediaedge:cia


Reklamní agentura: TBWAPraha


Titul: Elle


V rámci masové zaváděcí kampaně byl jako doplněk pro přiblížení se ke spotřebitelkám realizován společně s časopisem Elle projekt “Vědkyně”. Celý projekt byl tvořen společně s redakcí časopisu, kdy redakce z řad svých čtenářek vybrala čtyři vědkyně, které po dobu 30 dnů testovaly krémy DNAage od Nivea Visage. Po ukončení testování byl zveřejněn celý koncept včetně závěrů a doporučení těchto žen.


p10obr_4.jpg


 


Produkt: Nescafé Gold


Zadavatel: Nestlé


Mediální agentura: Mediaedge:cia


Reklamní agentura: McCann-Erickson


Titul: Elle (a další)


Jednalo se o kombinaci vlepované stránky a celostránky, která následovala. Na vlepované straně byla vyříznuta klíčová dírka, kterou prosvítalo zlaté světlo, přes něž bylo vidět oko ženy. Nad klíčovou dírkou byl nápis: “Jeden klíč ke zlatému prožitku.” Po otočení zalilo čtenáře zlaté světlo, korespondující se jménem produktu a podtrhující výjimečnost a prémiovost této kávy. Hlavním vizuálem je pak dvoustrana, kde si krásná žena vychutnává svůj šálek Nescafé Gold.


p10obr_5a.jpg


p10obr_5b.jpg


 


Kampaň: New Fabia Launch


Zadavatel: Škoda Auto


Mediální agentura: MediaCom


Reklamní agentura: Leagas Delaney


Tituly: MF Dnes, Lidové noviy


Timing: březen 2007


Přebal celostátního vydání deníků MF Dnes a Lidových novin je v podstatě prvním komunikačním počinem kampaně na novou Fabii. Kampaň sestává z klasické komunikace v běžných médiích (tisková inzerce o 8 motivech v denících, magazínech, TV spot, OOH, internetové bannery) i netradiční komunikace, což je právě případ přebalu. Škoda Auto se u této kampaně snaží netradiční komunikací zasáhnout i jiné cílové skupiny než obvykle.


p10obr_6a.jpg


p10obr_6b.jpg


 


Produkt: Alfa Romeo 159


Zadavatel: Alfa Romeo


Mediální agentura: Starcom Mediavest Group


Titul: Yachting revue


Timing: únor 2006


Součástí kampaně Alfa Romeo 159 bylo použití výřezu masky vozu. Pro použití výřezu bylo nutné, aby na stránce s výřezem byl souvislý redakční text. Celá inzerce byla sladěná s titulní stránkou, na které byla v tomto čísle vyfotografována loď Alfa Romeo.


p10obr_7a.jpg


p10obr_7b.jpg


p11obr_1.jpg


 


Produkt: Staropramen


Zadavatel: InBev/Pivovary Staropramen


Mediální agentura: Starcom Mediavest Group


Titul: Marketing & Media


Timing: březen 2006


V rámci launche loga a lahve piva Staropramen bylo použito falešné titulní strany s textem otočeným o 90 stupňů, což koresponduje se změnou loga z horizontální na vertikální pozici. Dále byla využita 2. strana falešné obálky k prezentaci nové podoby obalu piva Staropramen.


p11obr_2a.jpg


p11obr_2b.jpg


 


Produkt: Gambrinus/Gambrinus MP3 paráda


Zadavatel: Plzeňský Prazdroj


Mediální agentura: Universal McCann


Reklamní agentura: Rust2


Tituly: Rock & Pop, Music, Spark, Report


Timing: březen 2007


Gambrinus MP3 paráda je nová autorská soutěž nadějných českých kapel, která probíhá na stránkách www.gambrinus.cz. O vítězi Gambrinus MP3 parády rozhodují svým hlasováním sami fanoušci. V tištěných titulech je soutěž propagována celostránkovou inzercí, na kterou je přichycena basa piv Gambrinus, která z vizuálu jakoby vyčnívá. Odlepením je tak možné basu piv symbolicky odnést.


p11obr_3a.jpg


p11obr_3b.jpg


 


Kampaň: Peugeot s motorem HDI za cenu benzínového


Zadavatel: Peugeot ČR


Mediální agentura: OMD


Reklamní agentura: Euro RSCG


Titul: Metro


Timing: březen 2007


Peugeot využil nového formátu, tzv. onsertu. Tento formát spočívá v polepení titulní strany samolepicím lístkem umožňujícím prezentovat reklamní sdělení na titulní straně. Kromě kreativního zpracování inzerce se Metro zaměřilo na nestandardní distribuci. Ta spočívala v rozšíření o 23 měst – z klasických 41 na celkem 63 měst. Bylo tak zajištěno, že distribuce probíhala ve všech místech, kde má importér Peugeot ČR své dealery.


p11obr_4.jpg


 


Produkt: Smetanito


Zadavatel: Bel Sýry Česko


Realizace: zadavatel + HF 2000


Titul: Apetit


Timing: březen 2007


Dvoustránková inzerce na sýrové krémy Smetanito se z jedné strany skládala z klasické plošné inzerce, druhá celostrana byla složena ze speciálních kartiček s recepty na pokrmy s využitím Smetanita. Recepty byly vytištěny na kartonu, aby si je čtenáři mohli vystřihnout a ponechat. Do této dvoustrany byla navíc vložena skládanka na stojánek pro sýry.


p11obr_5a.jpg


p11obr_5b.jpg


 


Kampaň: Půjčka na lepší bydlení


Zadavatel: ČSOB


Mediální agentura: Universal McCann


Reklamní agentura: McCann-Erickson


Titul: Bydlení, Žena a život, Marianne-Bydlení


Timing: prosinec 2006


“Jde to rychle a jednoduše”, tak zněl hlavní slogan akční nabídky ČSOB na půjčku pro bytové doplňky. Jeho význam byl v tiskové inzerci podpořen také zpracováním inzerátu ve formě leporela. Po rozevření příslušné dvoustrany s reklamním sdělením ČSOB vystupoval do prostoru kuchyňský stůl, který podtrhoval jednoduchost a dostupnost získání nábytkového interiéru.


p12obr_1a.jpg


p12obr_1b.jpg


 


Kampaň: Hvězdná proměna s L’Oréal


Zadavatel: L’Oréal


Realizace: zadavatel + Sanoma Magazines


Titul: Vlasta


Timing: září 2006


Magazín Vlasta otiskl osmistránkový projekt proměny vzhledu několika osobností, které zkrášlily výrobky L’Oréal. Na proměně se podíleli odborní vizážisté, fotografie “před” a “po” doprovázely informace o kosmetických výrobcích L’Oréal a jejich vhodného použití.


p12obr_2a.jpg


p12obr_2b.jpg


 


Kampaň: Pilsner Urquell


Zadavatel: Plzeňský Prazdroj


Mediální agentura: Universal McCann


Reklamní agentura: Leo Burnett Advertising


Titul: Proč ne?!


Timing: prosinec 2006


Každý čtenář si mohl “rozbalit” svůj dárek, kterým byla láhev Pilsner Urquell. Celostránkový inzerát byl zakryt vloženým inzerátem stejného rozměru, obrazově přepásaným dárkovou mašlí. Po otočení tohoto vloženého inzerátu – a tedy rozbalení pomyslného dárku – “ležela” před čtenáři pivní láhev.


p12obr_3a.jpg


p12obr_3b.jpg


 


Značka: Komerční banka (imageová kampaň)


Zadavatel: Komerční banka


Mediální agentura: PHD


Reklamní agentura: Euro RSCG Prague


Tituly: Ekonom, Týden, Euro


Timing: konec roku 2005


Za pomoci vlepovaných stránek z různých materiálů se komunikovala kvalita a prémiovost služeb Komerční banky na cílovou skupinu rekrutující se z vyšších socio-ekonomických segmentů. Materiál odlišný od papíru zaujme a poskytuje i na první pohled čitelné asociace se značkou a jejími benefity: například vložený obdélník ze sametu byl spojen se sdělením: Na první dotyk vám bude jasné, že péče o zákazníka je naší prioritou.


p12obr_4a.jpg


p12obr_4b.jpg


 


Značka: Budweisser Budvar


Zadavatel: Budějovický Budvar


Mediální agentura: PHD


Reklamní agentura: Kaspen


Tituly: Cinema, Moderní byt, Koktejl, Reflex, La Cucina Italiana, Víno & Styl, Digitální foto, Respekt, National Geographic, Auto motor a sport, Time In


Timing: roky 2005 a 2006


Jednalo se o vkládání skutečných pivních tácků do titulů zaměřených na muže. Kampaň v roce 2006 navazovala na úspěch v předchozím roce. Vložený arch s tácky vyčníval z titulů a na vyčnívajícím pruhu byl ihned čitelný headline, který tak čtenáře bezprostředně zaujal. Navíc tato reklama vstoupila do domácnosti a na pracoviště cílové skupiny. Působila dlouhodobě: ještě v lednu 2007, tedy cca po roce od posledního uvedení, bylo možné v českých domácnostech najít tyto pivní tácky.


p12obr_5a.jpg


p12obr_5b.jpg


 



Produkt: Garnier


Zadavatel: L’Oréal


Mediální agentura: Universal McCann


Reklamní agentura: Publicis


Tituly: Joy, Katka


Timing: červen 2006


Na propojení reklamního sdělení a redakčního textu byla postavena tisková inzerce tělového mléka s kapkou samoopalovacího krému od Garnier. Reklamní vizuál byl částečně protažen do redakční části a tímto propojením byl zvýrazněn účinek produktu. Redakční text se navíc tematicky pojil s inzerátem, když v poradní rubrice doporučoval, jak si opálení co nejdéle udržet.


p12obr_6.jpg


 



Kampaň: Avon Color


Zadavatel: Avon


Realizace: zadavatel + Sanoma Magazines


Titul: Vlasta


Timing: červenec 2006


Lekci krásy poskytla čtenářkám Vlasty společnost Avon se svou řadou Avon Color. Speciální brožura o 20 stranách s podrobnými radami, jak se nejlépe nalíčit, byla přišita k magazínu Vlasta tak, že překrývala podstatnou část jeho titulní strany.


p12obr_7.jpg


 



Kampaň: VW Polo


Zadavatel: Import Volkswagen Group – divize Volkswagen


Mediální agentura: MediaCom Praha


Reklamní agentura: DDB Praha


Tituly: Metro


Timing: duben 2007


Volkswagen Polo využil jako první inzerent v Metru možnost přepůlit titulní stranu deníku reklamním pruhem s nabídkou na vůz Volkswagen Polo.


p12obr_8.jpg

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 16. týden 2007

Starší článek

RRTV chce najít pravidla pro product placement

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více