Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Huggies DryNites rozjíždí projekt ve školkách

Redakce MAM30. 4. 2007

Do školek a základních škol po celé Itálii by měl směřovat výchovný projekt s názvem “Rosteme a hrajeme si”. Projekt organizuje společnost Kimberly-Clark v rámci komunikačních aktivit pyžamových absorpčních kalhotek značky HuggiesDryNites, určených pro děti od čtyř do deseti let, které mají problémy s únikem moči. Projekt by měl motivovat školáky a předškoláky, aby si zapisovali do deníčku své každodenní postřehy o progresech své tělesné motoriky a zručnosti, ale také zážitky se začleňováním do kolektivu, případně problémy ve vztazích s ostatními dětmi ve třídě. Jejich každodenní pokroky budou zaznamenány na velký barevný plakát ve třídě a děti se k nim budou moci vyjádřit. Na projekt upozorňuje tištěná kampaň ve všech významných ženských periodikách a časopisech o rodinné výchově. Podrobnější informace jsou také k dispozici na webových stránkách www.drynites.com, kde bude zřízeno jednak forum pro rodiče, jednak pro děti.


09obr_huggies.jpg

×

Regulace vztahů řetězců a dodavatelů ve sněmovně neprošla

Starší článek

Sledovanost TV – 16. týden 2007 (16.4. – 22.4.)

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více