Globální fabia od Leagas Delaney vyjíždí
Zahájení prodeje nového modelu vozu Fabia z mladoboleslavské Škody Auto doprovází od pátku 30. března rozsáhlá reklamní kampaň vytvořená agenturou Leagas Delaney. Imageový TV spot v délce 30 sekund, novinové přebaly, outdoor, rádio, POS a netradiční média (o nichž však Škodovka zatím nechce mluvit) jsou společným dílem Leagas Delaney Praha, Hamburk a Londýn (kreativní tým ve složení: Hermann Waterkamp, Stefan Zschaler, Tereza Svěráková, Leonard Savage). Kreativní koncept je postaven na sloganu “Láska na první svezení”. V imageovém spotu jde o příběh, kdy se mladý pár při zkušební jízdě cítí ve voze Fabia okamžitě jako doma, takže zapomene i na prodejce na zadním sedadle. (Škodovka svou oficiální cílovou skupinu pro novou fabii tají). V ostatních médiích je kampaň laděna více produktově, Škoda Auto upozorňuje na detaily zvyšující komfort interiéru a novinky v základní výbavě vozu, jako např. čtyři airbagy. Součástí reklamních aktivit jsou nabídky jednotlivých prodejců a zkušební jízdy. TV spot je v České republice vysílán na ČT, Primě i Nově. Natáčelo se v argentinském Buenos Aires, což podle vyjádření Jany Mocové z marketingového oddělení PMK pro interní časopisy ŠkodaMobil může být pro evropskou značku, vzhledem k plánovanému nasazení kampaně na mezinárodní trhy, výhodou. Podle téhož titulu však kampaň vznikla především pro český trh.
láska z česka v argentině. Spot režíroval Němec Lewi (Hans-Jürgen Lewandovski) v produkci společnosti Markenfilm. Natáčení v Buenos Aires trvalo celkem pět dní.