Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Globální fabia od Leagas Delaney vyjíždí

Redakce MAM2. 4. 2007

Zahájení prodeje nového modelu vozu Fabia z mladoboleslavské Škody Auto doprovází od pátku 30. března rozsáhlá reklamní kampaň vytvořená agenturou Leagas Delaney. Imageový TV spot v délce 30 sekund, novinové přebaly, outdoor, rádio, POS a netradiční média (o nichž však Škodovka zatím nechce mluvit) jsou společným dílem Leagas Delaney Praha, Hamburk a Londýn (kreativní tým ve složení: Hermann Waterkamp, Stefan Zschaler, Tereza Svěráková, Leonard Savage). Kreativní koncept je postaven na sloganu “Láska na první svezení”. V imageovém spotu jde o příběh, kdy se mladý pár při zkušební jízdě cítí ve voze Fabia okamžitě jako doma, takže zapomene i na prodejce na zadním sedadle. (Škodovka svou oficiální cílovou skupinu pro novou fabii tají). V ostatních médiích je kampaň laděna více produktově, Škoda Auto upozorňuje na detaily zvyšující komfort interiéru a novinky v základní výbavě vozu, jako např. čtyři airbagy. Součástí reklamních aktivit jsou nabídky jednotlivých prodejců a zkušební jízdy. TV spot je v České republice vysílán na ČT, Primě i Nově. Natáčelo se v argentinském Buenos Aires, což podle vyjádření Jany Mocové z marketingového oddělení PMK pro interní časopisy ŠkodaMobil může být pro evropskou značku, vzhledem k plánovanému nasazení kampaně na mezinárodní trhy, výhodou. Podle téhož titulu však kampaň vznikla především pro český trh.


01obr_fabia.jpg


láska z česka v argentině. Spot režíroval Němec Lewi (Hans-Jürgen Lewandovski) v produkci společnosti Markenfilm. Natáčení v Buenos Aires trvalo celkem pět dní.

×

Celodenní podíl ČT2 stoupl minulý týden na letošní maximum

Starší článek

Operátoři v dubnu zlevní mobily až o 2000 korun

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více