Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Firmy, které si diváci spojují s Ligou mistrů

Redakce MAM16. 4. 2007

Liga mistrů pomalu vrcholí a od minulého týdne jsou známé semifinálové týmy


V aktuálním výzkumu Snap-shot nás zajímalo, jaké mají lidé povědomí o firmách spojených s prestižní fotbalovou Ligou mistrů. Více než polovina lidí (57 %) přiznává, že nesleduje televizní přenosy fotbalového poháru Ligy mistrů, z čehož většinu tvoří ženy. Asi nikoho nepřekvapí, že pravidelní diváci těchto zápasů jsou z 92 % muži. O něco populárnější je tato liga u lidí s VŠ a dále ve věkové skupině 40 až 59 let. Pravidelní diváci Ligy mistrů si správně vzpomněli na všech šest oficiálních sponzorů, a to v pořadí Mastercard, Heineken, Ford, Playstation, Sony a Vodafone. Občasní diváci zařadili do první desítky značky jako Škoda, Adidas, O2 nebo Gambrinus. I když tyto značky nejsou sponzory Ligy mistrů, aktivně podporují fotbal (Gambrinus liga, Adidas – partner MS v Německu) a hokej (O2 a Škoda – partneři nejvyšší domácí soutěže/MS, české reprezentace). OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR, na vzorku 585 lidí ve věku 12-69 let.


 


04obr_graf.jpg

×

Velké webové portály loni zvýšily tržby o třetinu na 1,6 mld. Kč

Starší článek

Krajské noviny zavedly stránku pro každý region ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více