Firmy, které si diváci spojují s Ligou mistrů
Liga mistrů pomalu vrcholí a od minulého týdne jsou známé semifinálové týmy
V aktuálním výzkumu Snap-shot nás zajímalo, jaké mají lidé povědomí o firmách spojených s prestižní fotbalovou Ligou mistrů. Více než polovina lidí (57 %) přiznává, že nesleduje televizní přenosy fotbalového poháru Ligy mistrů, z čehož většinu tvoří ženy. Asi nikoho nepřekvapí, že pravidelní diváci těchto zápasů jsou z 92 % muži. O něco populárnější je tato liga u lidí s VŠ a dále ve věkové skupině 40 až 59 let. Pravidelní diváci Ligy mistrů si správně vzpomněli na všech šest oficiálních sponzorů, a to v pořadí Mastercard, Heineken, Ford, Playstation, Sony a Vodafone. Občasní diváci zařadili do první desítky značky jako Škoda, Adidas, O2 nebo Gambrinus. I když tyto značky nejsou sponzory Ligy mistrů, aktivně podporují fotbal (Gambrinus liga, Adidas – partner MS v Německu) a hokej (O2 a Škoda – partneři nejvyšší domácí soutěže/MS, české reprezentace). OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR, na vzorku 585 lidí ve věku 12-69 let.