Fanta bude mít promotion
Akci na podporu nápoje Fanta chystá na květen společnost Coca-Cola Beverage. Podle Zdeňka Vilímka, tiskového mluvčího společnosti Coca-Cola půjde o TV reklamu a také o sampling a další inovativní mediální kampaň. Kreativu zajišťuje McCann-Erickson Slovakia a exekuci Ogilvy Action. Více informací odmítl Zdeněk Vilímek prozradit. Na podporu produktu Fanta pomeranč začala však minulý měsíc akce v Německu, kde poslední březnový den vyrazilo tisíce pracovníků Coca-Coly do ulic v oranžových barvách. V 80 městech rozdělovali více než dva miliony lahví inovované Fanty pomeranč zdarma. Rozsáhlým angažmá spolupracovníků začala velká reklamní akce Fanty pomeranč, která se prezentuje ještě pomerančovější a v novém redesignovaném obalu. Inovovaný produkt je v Německu k dostání v obchodech od konce března. V Česku se už zase v televizi objevila televizní reklama, ve které teenagery smete během jejich exkurze v muzeu “pomerančová smršť”.