V každoročním hodnocení Agentura roku zvítězila letos, jak z hlediska umístění v reklamních soutěžích, tak i ve výkonech vyjádřenými mediálními útratami svých klientů, reklamní agentura Euro RSCG. Druhou, loni první, je Mark/BBDO, která má podle dotázaných klientů také nejlepší image v reklamní branži. Třetí je v celkovém hodnocení agentur Leo Burnett Advertising. Cena za kreativitu náleží Euru RSCG, za efektivitu agentuře McCann- Erickson. V hodnocení mediálních agentur byla za nejlepší zvolena Mediaedge:cia, druhou je OMD a třetí Starcom Mediavest. Asociace komunikačních agentur ocenila minulý týden rovněž nejlepšího kreativního ředitele (Lars Killy, McCann-Erickson), copywritera (Vojtěch Untermüller, McCann-Erickson), art directora (Ondřej Karásek, Mark/ /BBDO) a nejlepší kreativní tým (Lukáš Dlabaja a Ondřej Karásek, Mark/BBDO)
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).