EuroRSCG a Mediaedge:cia agenturami roku

2. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V každoročním hodnocení Agentura roku zvítězila letos, jak z hlediska umístění v reklamních soutěžích, tak i ve výkonech vyjádřenými mediálními útratami svých klientů, reklamní agentura Euro RSCG. Druhou, loni první, je Mark/BBDO, která má podle dotázaných klientů také nejlepší image v reklamní branži. Třetí je v celkovém hodnocení agentur Leo Burnett Advertising. Cena za kreativitu náleží Euru RSCG, za efektivitu agentuře McCann- Erickson. V hodnocení mediálních agentur byla za nejlepší zvolena Mediaedge:cia, druhou je OMD a třetí Starcom Mediavest. Asociace komunikačních agentur ocenila minulý týden rovněž nejlepšího kreativního ředitele (Lars Killy, McCann-Erickson), copywritera (Vojtěch Untermüller, McCann-Erickson), art directora (Ondřej Karásek, Mark/ /BBDO) a nejlepší kreativní tým (Lukáš Dlabaja a Ondřej Karásek, Mark/BBDO)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.