Ekonomické stavby s DDB

10. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Stavební společnost Ekonomické stavby (ES), působící v oblasti výstavby rodinných zděných domů, vyráží na trh s imageovou reklamní kampaní. Se sloganem „Potřebujete více místa?“ chce komunikovat mezi širokou veřejností a zejména mladými páry a rodinami s dětmi fakt, že i s velmi malými finančními prostředky je dnes možné pořídit si vlastní prostorné bydlení. Reklamní kampaň, kterou vytvořila agentura DDB Praha ve spolupráci s PR agenturou Fleishman-Hillard a studiem Daiben, zaplní 200 billboardů po celé České republice a také internetové bannery a tiskovou inzerci. Dvojice vizuálů (Sardinky a Akvárium), jež nafotil Nikola Tačevski, vyjadřují s nadsázkou pocity lidí, kteří zrovna nebydlí v ideálních podmínkách.


02obr_ekostavby.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.