Stavební společnost Ekonomické stavby (ES), působící v oblasti výstavby rodinných zděných domů, vyráží na trh s imageovou reklamní kampaní. Se sloganem „Potřebujete více místa?“ chce komunikovat mezi širokou veřejností a zejména mladými páry a rodinami s dětmi fakt, že i s velmi malými finančními prostředky je dnes možné pořídit si vlastní prostorné bydlení. Reklamní kampaň, kterou vytvořila agentura DDB Praha ve spolupráci s PR agenturou Fleishman-Hillard a studiem Daiben, zaplní 200 billboardů po celé České republice a také internetové bannery a tiskovou inzerci. Dvojice vizuálů (Sardinky a Akvárium), jež nafotil Nikola Tačevski, vyjadřují s nadsázkou pocity lidí, kteří zrovna nebydlí v ideálních podmínkách.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).