Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Do ulic už vyrazily i finanční instituce

Redakce MAM16. 4. 2007

Cílem eventových aktivit bylo podpořit uvedení konta Genius Active a služby Pomoc s převodem účtu z jiné banky do GE Money Bank. Produkt Genius Active je běžný účet, u něhož klienti platí jeden výhodný měsíční paušál místo poplatků za jednotlivé služby a transakce. GE Money bank byla první velkou bankou, která podobný typ účtu na tuzemském trhu nabídla. Zcela zdarma je rovněž poskytována služba Pomoc s převodem účtu.


v 7 regionech


Prostřednictvím marketingových outdoor aktivit jsme chtěli oslovit cílovou skupinu v ulicích, představit nový produkt a předat jasné sdělení: “Teď je správný čas přejít do GE Money Bank”. Na ATL komunikaci jsme navázali dvěma event koncepty. Prvním byla ordinace finančního lékaře, kdy nemocné bankovky, které trpí poplatky za výběr z bankomatů a jinými “neduhy”, léčil náš tým složený z finančního lékaře a sestřiček. Tento koncept byl k vidění v 10 velkých městech ČR. Nasazen byl po 14 dnech od spuštění ATL aktivit, aby si lidé mohli komunikaci produktu dobře spojit. Zvolili jsme formu roadshow. Naši promotéři představovali produkt na mobilním stánku, který jsme pro eventové aktivity nechali speciálně vyrobit. Výrazný branding, mobilita stánku, dobrý casting herců a jejich proškolení přispělo k úspěšnosti akce. Tato aktivita budila mezi lidmi v regionech cílenou pozornost. Naším zájmem bylo komunikovat produkt lidem na různých místech v 7 regionech ČR. Zvolili jsme veřejně frekventované lokality, jako například náměstí a hlavní vchody do nákupních center, kde se nejvíce shlukují lidé. Jako hlavní prvek, který nesl informaci o produktu, byla kartička s produktovými výhodami, přilepená na obrandovaný sáček s bonbóny. Ta se distribuovala každému kolemjdoucímu. Balonky s potiskem hlavních výhod produktu pak dostávaly všechny děti, jež prošly kolem.


co když bude pršet?


Tento koncept doplňoval hlavní eventovou formu, která měla za úkol komunikovat právě přechod k GE Money Bank a která probíhala ve 46 městech ČR po dobu jednoho měsíce. Týmy 50 proškolených promotérů s maskoty bankovek a transparenty s nápisy: “Teď je správný čas přejít do GE Money Bank” a “Všichni přecházejí do GE Money Bank”, měly za úkol využít silničních přechodů k odkomunikování těchto sdělení. Přechody přes silnici sdělení navíc dokreslovaly a využívaly přecházejících jako komparsu. V několika režimech prošly týmy promotérů větší města po celé ČR, kde na takovou formu marketingové komunikace lidé nejsou od finanční instituce příliš zvyklí. Chtěli jsme se dostat lidem blíž. Pro lepší mobilitu našich promo týmů jsme obrandovali dodávky, jež promotéry do jednotlivých měst rozvážely. I v tomto případě dostávali kolemjdoucí od promotérů bonbóny a kartičku s výhodami produktu. Tento event byl časově náročnější a vyžadoval každodenní kontrolu a komunikaci s týmy v regionu. Našim outdoorovým komunikačním aktivitám velice přálo i počasí, které bylo na měsíc únor letos opravdu mírné. Měli jsme připravenu i “mokrou” variantu – náhradu transparentů za deštníky, které komunikovaly stejné sdělení: “Teď je správný čas přejít do GE Money Bank”.


Oba koncepty, na jejichž přípravě se v mém týmu spolupodílely BTL events manažerky Veronika Farová a Adéla Beránková, podpořily jednu z největších kampaní v historii GE Money Bank a zvedly brand awareness i prodeje banky. ATL komunikaci pro podporu konta Genius Active připravila agentura MarkBBDO, event aktivity jsme realizovali s brněnskou agenturou Arkadia. Oba eventy slouží nyní jako best practise pro podobné akce, na kterých v tomto roce pracujeme.


Autorka pracuje jako group manager channel marketing u GE Money Bank.


p16obr_GE-Money_1.jpg


EVENT NA PŘECHODECH. Sdělení na transparentu dokreslovali přecházející, které promotéři využili jako kompars.


 


p16obr_GE-Money_2.jpg


V TV I NA NÁMĚSTĺ. Koncept ordinace finančního lékaře, kdy nemocné bankovky trpící poplatky za výběr z bankomatů a jinými “neduhy” léčil náš tým složený z finančního lékaře a sestřiček, navazoval na ATL komunikaci.

×

Velké webové portály loni zvýšily tržby o třetinu na 1,6 mld. Kč

Starší článek

Krajské noviny zavedly stránku pro každý region ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více