Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Deníky přidávají v soupeření s DVD

Redakce MAM10. 4. 2007

Celostátní deníky nepolevují v přikládání levných DVD ke svým titulům a k této aktivitě se uchylují další tituly. Zatímco dosud vyšla cenově výhodná filmová DVD za 38 Kč pod hlavičkou Blesku a MF Dnes, nově se připojují i Lidové noviny a bulvární Šíp. Lidové noviny sice také dlouhodobě nabízely filmovou DVD edici, ale za podstatně vyšší cenu (179 Kč). Od této středy přijdou s novou edicí Kino LN, časově plánovanou na dobu šesti týdnů, v níž budou každý týden nabízet filmy ze zlatého fondu světové kinematografie za pouhých 47 Kč. Ještě výhodnější bude edice pro předplatitele LN, kteří mají možnost objednat si všech šest DVD za 199 Kč.


Také bulvární Šíp nabídl v pátek 6. dubna své premiérové DVD za 47 Kč. V trafikách se minulý týden objevilo i další vydání DVD od deníku Blesk, tentokrát to bylo Pupendo. To potvrzuje strategii Blesku nabízet na DVD nosičích především osvědčené filmy. MF Dnes při-ložila rovněž v pátek DVD s tematikou cvičení, společně s vydáním deníku za 39 Kč. V následujícím období zřejmě nelze utlumení této aktivity očekávat, podle informací M&M navíc o této formě podpory uvažuje také Právo.


01obr_deniky.jpg


film. K Blesku a MF Dnes se připojil Šíp a levné DVD chystají i Lidové noviny. Co podnikne Právo?

×

Reklama na internetových serverech v roce 2006 dosáhla 2 miliardy Kč

Starší článek

Stream TV: po měsíci 177 tisíc návštěvníků

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více