ČSOB vyzývá ke spoření a investicím
Directmailovou kampaň s motivem čtyřlístku a headlinem “100 % lidí chce mít více peněz” zahájila na jaře ČSOB. Cílem akce je motivovat klienty, aby více využívali investičních a spořících produktů, jako je stavební spoření, penzijní připojištění, životní pojištění nebo podílové fondy. Direct mail, který vytvořila pro peněžní ústav agentura Dimar, zdůrazňuje možnost investičního poradenství pro lepší zhodnocení financí klientů a maximalizaci daňových výhod a státních podpor až do výše 12 480 Kč ročně. Součástí sdělení bylo i představení nového podílového fondu ČSOB Chráněný fond. Motivací pro 5000 nejrychlejších klientů, kteří nabídku vy-slyší, je dárek – nové CD Strážce plamene od autorů Horáček/Hapka. Pro užší skupinu svých klientů pak připravila ČSOB také directmailovou nabídku produktu ČSOB Půjčka na cokoliv.