Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Chceme sdělit, že tohle auto je “Láska na první pohled”

Redakce MAM10. 4. 2007

Reklama na novou generaci Škody Fabia začíná situací, kdy muž ráno vyzvedává svou přítelkyni před domem, nasedají do nové fabie a vyrážejí užít si perfektní sobotu. V autě poslouchají hudbu z MP3 přehrávače, společně nakupují oblečení, jídlo na piknik a večer se zastaví na romantickém místě u vody. Celý den je jim průvodcem nová fabia, ovšem na zadních sedadlech je stále přítomen sympatický muž v obleku, který trpělivě čeká ve voze. Na závěr spotu konečně vystoupí a osloví mladý pár a diváci se dozvídají, že jde o prodejce vozů Škoda, jež s těmito lidmi strávil celý den na zkušební jízdě. Vůz se jim tolik líbil, že téměř zapomněli, že ještě není jejich.

MEZITITULEK: Hledání partnera

“Vycházeli jsme z myšlenky, že nová fabia je vůz, který nabízí jak prostornost, kvalitu a spolehlivost, tak moderní a atraktivní design, tedy vlastnosti, jež očekáváme od perfektního partnera. Na základě této komunikační platformy potom vznikl hlavní motiv – Nová Škoda Fabia: Láska na první svezení,” říká Jana Mocová z oddělení marketingové komunikace Škody Auto a dodává: “Pro celý spot byla velmi důležitá atmosféra, kterou jsme se snažili vytvořit. Perfektní sobotní dopoledne, jaro, slunce, pohoda. Tato atmosféra by se potom měla prolínat celou kampaní na fabii. I proto byla k hlavní oranžové barvě Tangerine, v níž se vůz uvádí na trh, vybrána jako doplňková světle zelená, abychom podpořili tonalitu celé kampaně.” Původní kreativní nápad pochází z agentury Leagas Delaney Praha, která měla na starosti i realizaci natáčení.

Autor je odpovědným redaktorem

firemního časopisu Škoda Mobil.

×

Reklama na internetových serverech v roce 2006 dosáhla 2 miliardy Kč

Starší článek

Stream TV: po měsíci 177 tisíc návštěvníků

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více