Chceme sdělit, že tohle auto je “Láska na první pohled”
Reklama na novou generaci Škody Fabia začíná situací, kdy muž ráno vyzvedává svou přítelkyni před domem, nasedají do nové fabie a vyrážejí užít si perfektní sobotu. V autě poslouchají hudbu z MP3 přehrávače, společně nakupují oblečení, jídlo na piknik a večer se zastaví na romantickém místě u vody. Celý den je jim průvodcem nová fabia, ovšem na zadních sedadlech je stále přítomen sympatický muž v obleku, který trpělivě čeká ve voze. Na závěr spotu konečně vystoupí a osloví mladý pár a diváci se dozvídají, že jde o prodejce vozů Škoda, jež s těmito lidmi strávil celý den na zkušební jízdě. Vůz se jim tolik líbil, že téměř zapomněli, že ještě není jejich.
MEZITITULEK: Hledání partnera
“Vycházeli jsme z myšlenky, že nová fabia je vůz, který nabízí jak prostornost, kvalitu a spolehlivost, tak moderní a atraktivní design, tedy vlastnosti, jež očekáváme od perfektního partnera. Na základě této komunikační platformy potom vznikl hlavní motiv – Nová Škoda Fabia: Láska na první svezení,” říká Jana Mocová z oddělení marketingové komunikace Škody Auto a dodává: “Pro celý spot byla velmi důležitá atmosféra, kterou jsme se snažili vytvořit. Perfektní sobotní dopoledne, jaro, slunce, pohoda. Tato atmosféra by se potom měla prolínat celou kampaní na fabii. I proto byla k hlavní oranžové barvě Tangerine, v níž se vůz uvádí na trh, vybrána jako doplňková světle zelená, abychom podpořili tonalitu celé kampaně.” Původní kreativní nápad pochází z agentury Leagas Delaney Praha, která měla na starosti i realizaci natáčení.
Autor je odpovědným redaktorem
firemního časopisu Škoda Mobil.