CCS staví kampaň na zákaznících

16. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká společnost pro platební karty CCS má v rozhlase a tisku novou komunikační kampaň. Reklamní sdělení je založeno na testimonialech – referenčních doporučeních spokojených zákazníků CCS. Kampaň proběhne ve vlnách od začátku dubna do konce května letošního roku. CCS v kampani spolupracuje se svými dlouholetými klienty – společnostmi FAB, Koh-i-noor Hardtmuth a Velux. Nasazenými médii jsou rozhlasové spoty na radiu Impuls a tištěná inzerce v manažerských magazínech. Kampaň kreativně ztvárnila agentura McCann-Erickson, nákup médií pro CCS realizovala společnost Medea.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení