ČAVR chystá studii
Česká asociace venkovní reklamy (ČAVR) hodlá do léta představit studii o vlivu venkovní reklamy na bezpečnost silničního provozu. Podle Lidových novin, které o aktivitě ČAVR informovaly, obdržela nabídku na vypracování studie výzkumná agentura GfK Praha, jež pro ČAVR realizuje systém měření efektivity Outdoor Media Projekt. “Není ovšem vyloučené, že na realizátora studie proběhne výběrové řízení. Rádi bychom v připravované studii spojili data exaktního výzkumu, založeného na použití vhodné metodologie, spolu s dostupnými statistickými údaji,” uvedla pro M&M výkonná ředitelka ČAVR Hana Vymětalová. Pokud bude studie pro ČAVR finančně dostupná, měla by být podle Vymětalové financována všemi členskými firmami spravedlivým dílem. Zpracování obdobného posudku plánovalo před dvěma roky Ministerstvo dopravy. Zůstalo však pouze u záměru.