Budweiser v Itálii s pomocí Dannyho Kasse

10. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost AnheuserBusch, které italský odvolací soud nedávno udělil právo používat značku Budweiser na úkor Budějovického Budvaru, buduje této značce na Apeninském poloostrově image brandu pro mladé a aktivní lidi. Právě pro toto publikum byl natočen TV spot, jenž od 8. dubna poběží na tamní stanici MTV. Reklamní skeč zachycuje sázku tří kamarádů snowboardistů o to, kdo předvede při sjezdu na prkně nejlepší skoky. První závodník sice předvede famózní číslo, ale americký šampión Danny Kass, který vybojoval na loňské zimní olympiádě v Turínu stříbro na U rampě, se jen pousměje. Druhý závodník předvede ještě odvážnější kousky, ale Kass se stále sebevědomě usmívá. Nakonec předvede sjezd s nejlepšími skoky právě on. A navíc, když po divoké jízdě vytáhne z batohu láhev Budweiseru, nevychrstne mu její obsah do obličeje jako zbylým dvěma kamarádům. Scénka končí doporučením Danny Kasse: „Dej pozor na svého Budweisera“. Na tvorbě spotu, natáčeného v kalifornských Mammoth Mountines, Mekce snowboardingu, se kreativně podílela milánská agentura Selection, režíroval ho Dave Marhar. Záběry doprovází úryvky z písně Natural Rebel od Cherry Stoneové.

Rozhodnutí natočit pro italské publikum spot s využitím tématu snowboardingu zapadá do dosavadní komunikace brandu, spojovaného v Itálii už několik let s tzv. „boardsporty“, jako je právě snowboarding nebo windsurfing. Za tímto účelem zorganizoval už druhý ročník soutěže s názvem Budriders River Jump o nejoriginálnější skoky přes řeku Spoel v italském Livignu, kam se na začátku března sjela závodit dvacítka světových hvězd snowboardingu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.