Britská iniciativa proti uhlíku

2. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

K příslibu snížit své uhlíkové stopy iniciativy Carbon Trust se ve Velké Británii připojily další společnosti, značka chipsů Walkers společnosti PepsiCo, drogistický řetězec Boots a výrobce ovocných nápojů Innocent Drinks. Získají tak právo označovat své výrobky informací o množství uhlíku obsaženém na cestě produktu od výroby až do regálů. Cílem je pomoci spotřebitelům dělat informovanější nákupní rozhodování. Podle Paula SteedmanaFood Ethics Council předjímají společnosti nový trend: „Všichni soupeří, kdo bude nejzelenější.“ Pokud se společnostem nepodaří během dvou let snížit uhlíkovou stopu, jak se zavázaly, Trust jim odebere právo známku užívat. Nad připojením bude uvažovat i Masterfoods. Předpokladem úspěchu iniciativy Carbon Trust je však účast více velkých výrobců.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.