K příslibu snížit své uhlíkové stopy iniciativy Carbon Trust se ve Velké Británii připojily další společnosti, značka chipsů Walkers společnosti PepsiCo, drogistický řetězec Boots a výrobce ovocných nápojů Innocent Drinks. Získají tak právo označovat své výrobky informací o množství uhlíku obsaženém na cestě produktu od výroby až do regálů. Cílem je pomoci spotřebitelům dělat informovanější nákupní rozhodování. Podle Paula Steedmana z Food Ethics Council předjímají společnosti nový trend: „Všichni soupeří, kdo bude nejzelenější.“ Pokud se společnostem nepodaří během dvou let snížit uhlíkovou stopu, jak se zavázaly, Trust jim odebere právo známku užívat. Nad připojením bude uvažovat i Masterfoods. Předpokladem úspěchu iniciativy Carbon Trust je však účast více velkých výrobců.
Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka
Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.