Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Boom zpravodajských portálů

Redakce MAM23. 4. 2007

První čtvrtletí 2007 je ve znamení rekordu ve využívání internetového zpravodajství. Podle studie německého sdružení Bitkom (Bundesverband Informationswirtschaft, Telekommunikation und neue Medien) byly stránky dvaceti nejúspěšnějších projektů navštíveny celkem 896milionkrát. Oproti stejnému období loňského roku, kdy návštěvnost činila 796 milionů, jde o 12% nárůst. Příznivý vývoj je tažený především klasickými mediálními domy, které se v posledních měsících vedle tištěných médií plně soustředí na zatraktivnění on-line nabídky. V některých vydavatelstvích už přitom jasně platí princip “On-line first”, který upřednostňuje vydávání klíčových (i exkluzivních) informací nejdříve v internetových mutacích a nečeká se až na vydání deníků do druhého dne. Druhým trendem je nabídka multimédií (filmy, fotogalerie, audia a videa). Na špičce německé hitparády zpravodajských webů jsou Spiegel-Online (60-70 milionů návštěv měsíčně), Bild.de (40-45 milionů) a heise-Online-Portal (20-25 milionů). V Německu stále ještě převažuje financování on-line zpravodajství z reklamy, v zemích jako USA už se více prosazuje zpoplatňování vybraných sekcí.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 16. týden 2007

Starší článek

RRTV chce najít pravidla pro product placement

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více