Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Bodovaly direct mail a internet

Redakce MAM23. 4. 2007

08obr_hl.zahr.jpg


Do klasických médií zadavatelé investovali v období od ledna do března 2007 dohromady 4,8 milairdy eur. Další více než jedna miliarda putovala do ostatních médií (direct mail, kino, internet, dopravní a retailová média), takže celkově reklamní trh v zemi západních sousedů meziročně povyrostl o 6,4 % na 5,9 miliardy eur.


Obchodníci nešetřili


Nejvyšší výdaje do “neklasických” médií vykázal podle Nielsen Media Research v prvním kvartálu direct mail s 814,4 miliony eur. Nejmasivněji zesílily svou komunikaci prostřednictvím poštovních reklamních zásilek obchodní organizace: o 28,7 milionu eur (+ 23 %) na 153,4 milionu eur. Rozhodujícím impulsem růstu byla aktivita potravinových discountů, nákupních sdružení a drogistických obchodů. Významné posuny ve využívání direct mailu zaznamenala také korporátní reklama (+2,1 milionu eur), stavebnictví (+1,7 milionu eur), autopříslušenství (+1,4 milionu eur), obuvnictví (+1,2 milionu eur) a oděvy (+1,1 milionu eur).


Nepolevující internet


Meziročním nárůstem reklamních investic o 43,4 % vykázal opět absolutně nejvyšší míru růstu mezi všemi sledovanými médii internet (posun o 55,5 milionu na 183,3 milionu eur). Nejvyšší absolutní přírůstky charakterizovaly on-line inzerci finančních služeb (+8 milionů eur) a telekomunikace (+6,1 milionu eur). Celkově zvýšilo své investice do on-line reklamy čtyřicet z Top50 oblastí zadavatelů. Analogicky se vyvíjely i investice nejlepší padesátky konkrétních zadavatelů. Z nich jen jedenáct oproti prvnímu čtvrtletí 2006 své reklamní výdaje do internetu redukovalo.


Kino: více nealka


Kinoreklama v prvních třech měsících roku musela meziročně odepsat 20,2 % (pokles o 3,2 milionu na 12,8 milionu eur). Největšími zadavateli byli klienti z oblasti médií (vydavatelé časopisů, televizní kanály), kteří své výdaje do kinoreklamy zvýšili o 1 milion, resp. 0,8 milionu eur. Zároveň směřovali do kin více svých promoaktivit producenti nealkoholických nápojů, ve srovnání s prvním kvartálem loňského roku utratili o 0,5 milionu eur více.



Zpracováno podle Media und Marketing.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 16. týden 2007

Starší článek

RRTV chce najít pravidla pro product placement

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více