BMW má Multilaunch

2. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pro BMW Group Česká republika připravila agentura Klan adaptaci kampaně na faceliftovaný model BMW řady 5 a na zcela nové modely BMW řady 3 Cabrio a BMW X5. Až do začátku května poběží tisková inzerce, která je od 1. dubna podpořena třicetisekundovým TV spotem na ČT1 a Spektrum TV. Kromě představení nových modelů je cílem kampaně i komunikace balíčku servisních služeb, který má od března 2007 ve standardní výbavě každé nově vyrobené BMW.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.