Ber nebo neber má 1,22 mil. diváků

10. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Zatím nejúspěšnější letošní programová inovace TV Prima, soutěž Ber nebo neber, dosahuje průměrné sledovanosti 14,2 %, což představuje 1,22 mil. diváků. Průměrný podíl na trhu za prvních osm uvedení pak představoval 28,1 %, což je asi o 9 % více než dlouhodobý podíl na sledovanosti v prime time. Další produkcí, kterou pro Prima TV zabezpečuje TV Barrandov, je pořad Hvězdy u piána, jenž byl v únoru a březnu vysílán v pátek večer. Jeho průměrná sledovanost byla pouhých 6,5 %, což odpovídalo 550 tis. divákům. Podíl na trhu dosáhl 14,56 %. Od dubna se vysílá pořad v neděli podvečer.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení