Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Asociace komunikačních agentur udělila své ceny

Redakce MAM23. 4. 2007

Asociace komunikačních agentur ČR vyhlásila v rámci konání Valné hromady výsledky soutěže AKA Awards. V této soutěži hla-sují prostřednictvím internetu pouze lidé z reklamních, mediálních a marketingových agentur podle stanoveného klíče. V každé ze čtyř produktových oblastí (rychloobrátkové zboží, výrobky dlouhodobé spotřeby, služby, sociální a ekologický marketing) se hodnotí sedm komunikačních kategorií (TV, tisk, rádio, internet, direct mail, pod-pora prodeje, face to face, sales promotion). Přihlášeno bylo 153 kampaní, uděleno 26 prvních cen. Čtyři ceny získala agentura Mather Activation (Face to face: Fotogra-fie pro Leontinku, Nadace Leontinka; 2x sales promotion: Klasa Ostrovy, SZIF, a Kreslíme pro Sluníčko ČP, Česká pojišťovna; rá-dio: spot Jizerská 50, Patria Direct), po třech mají Leo Burnett Communications (TV: spot Smetana, Plzeňský Prazdroj; print: Pojištění motocyklů pro Kooperativu; face to face: Povinné ručení se živelným pojištěním, Kooperativa) a Ogilvy & Mather (TV a rádio: Konto Bariéry, 8. aučkní salon výtvarníků, Nadace Charty 77; print: Ruská od Mrazíka – Hvězda, Nowaco). Dvě ocenění mají agentury Rmg:connect (TV: IKEA: od 10 do 10, Ikea ČR; direct mail: Modrá krev, Radiokomunikace), Mather Communications (TV: spot Za hafanem, České radiokomunikace; print: Holčička, Nadace Leontinka), OgilvyOne (2x internet: Kampaň za skutečnou krásu, Unilever, a Alfa Romeo Micro Site, Alfa Romeo ČR, SR, HU), Ogilvy Action (direct mail: Pilsner Urquell Quality Academy, Plzeňský Prazdroj; face to face: Galerie Ford, Ford Motor Company) a Wunderman (direct mail: Sbohem školní křídě, Panasonic; internet: www.raftacics.cz, Česká spořitelna).


 


01obr_asociace.jpg


Překvapení. Agentury skupiny Ogilvy & Mather nezískaly za poslední rok žádné Louskáčky ani Effie, ale podělily se o 13 cen AKA Awards.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 16. týden 2007

Starší článek

RRTV chce najít pravidla pro product placement

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více