Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Anketa 2

Redakce MAM2. 4. 2007

1. Jak vnímáte riziko možného rozmachu SMS spamů pro úspěch kampaní mobilního marketingu?


2. Jaká protiopatření byste navrhovali?


 


33obr_-Jirik-T-Mobile.jpgMiroslav Jiřík


manažer značky


T-Mobile


1. Zatím riziko rozmachu SMS spamů nepovažujeme za významné. V porovnání s e-mailovým spamem není u nás SMS spam příliš rozšířen. Je pouze otázkou času, kdy se i u nás objeví výraznější pokusy o zneužití SMS spamu, například k podvodům – zpětné volání na tzv. prémiová čísla po prozvonění. Za riziko považuji také tzv. hoax SMS zprávy, které uživatele varují před nějakým virem, prosí o pomoc, informují o nebezpečí, snaží se ho pobavit apod. Hoax většinou vyzývá k dalšímu rozeslání a podněcuje tak jeho řetězové šíření. Negativní zkušenosti uživatelů s SMS spamem určitě ovlivní úspěch kampaní založených na mobilním marketingu.


2. Nejvíce může pro svou ochranu udělat sám zákazník – vždy je třeba dobře zvážit, komu svěřuji své telefonní číslo. Týká se především webových stránek, různých registrací, upozorňování. Prevenci problému by pomohla i větší osvěta o potenciálních nebezpečích SMS spammingu.


33obr_Zabka-Telefonica-O2.jpgMartin Žabka


tiskový mluvčí


Telefónica O2


1. Spam může pocházet z internetových SMS brán – naši zákazníci si mohou nechat nastavit blokování tohoto zdroje rozesílání SMS. Spam může dále pocházet z podvodných aktivit, které se snaží rozesílat SMS bez jejich zaplacení – tyto případy detekujeme a blokujeme rozesílání. Pokud je spam korektním mobilním provozem a je například službou, kterou zákazník zaplatil, podléhá ochraně přepravovaných zpráv a nemůže být námi svévolně filtrován nebo mazán. Odpovědnost nese plně autor.


2. Současný stav v prevenci a represi v této oblasti hodnotíme jako přiměřený.


 


 


33obr_Hrabovsky_vodafone.jpgJakub Hrabovský


PR manažer


Vodafone


1. Mnohem víc než jako zdroj rizika se mi mobilní marketing jeví jako obrovská příležitost jak ještě lépe oslovit určité skupiny zákazníků, kteří nesledují klasická média. Mobilní telefon lze k reklamě využít mnoha způsoby, nejen jako “přijímač” SMS zpráv. Při důmyslném a cíleném využití mobilních telefonů k marketingu a reklamě mi riziko rozmachu SMS spamů nepřijde tak velké.


2. Nesoustředit se pouze na SMS marketing a snažit se cílové skupiny oslovit alternativním způsobem, který zaujme a nebude rušit.

×

Celodenní podíl ČT2 stoupl minulý týden na letošní maximum

Starší článek

Operátoři v dubnu zlevní mobily až o 2000 korun

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více