Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Anketa 1

Redakce MAM2. 4. 2007

1. Jak ovlivní mobilní marketing příchod mobilní televize?


2. Jaké je podle Vás současné využití mobilních her z hlediska marketingu a jak vidíte jeho budoucnost?


 


31obr_Muselík-Michal-Dimar.jpgMichal Muselík


senior specialist online marketing


Dimar


1. V současné situaci nevidíme úplně jasnou souvislost mezi mobilním marketingem a jeho využitím v oblasti mobilní TV. Je asi hodně o strategii, jakou zvolí mobilní operátoři. Jisté využití by mohl najít virální marketing a šíření brandovaných TV spotů, které by koncový zákazník skutečně viděl rád, které by ho pobavily a zaujaly. Svou roli zde sehraje také cena za přenos dat.


2. Mobilní hry jsou rozšířeny především mezi mladší populací, pro níž jsou zdrojem zábavy. Jejich úskalím je však právě tato úzká segmentace. Jediným efektivním využitím jsou tak brandované hry k posílení povědomí o značce. Mnohem lépe lze využít MMS a Java aplikace – např. stáhnutí a aktualizace katalogu prodejce nebo Java hlasování.


Marek Cibere


internet department manager


Lion Teleperformance ČR


1. Vysílání klasických TV programů využije jen omezený okruh lidí. V zahraničí je nejpopulárnější sledování programů při cestování v MHD. Pro mobilní marketing budou důležité možnosti interaktivních programů. Než se ale objeví zajímavé programy připravené pro mobilní TV, bude to ještě dlouho trvat.


2. Mobilní hry zatím oslovují jen užší skupinu uživatelů. Možná je to dáno ergonometrií přístrojů, kdy se dají těžko sloučit požadavky na velikost telefonu a vhodnost pro příjemné ovládání hry.


 


31obr_Libal-Ratibor-Actum.jpgRatibor Líbal


marketingový ředitel


Actum


1. Televize v mobilu s sebou samozřejmě přinese nové reklamní formáty a nástroje, spíš než o změny však půjde o rozšíření současných možností. Mobilní marketing se z hlediska reklamy přiblíží “klasické” TV a internetu.


2. Význam mobilních her jde ruku v ruce s rozšiřováním technologických možností přístrojů, ale hry budou vždy použitelné jen pro část segmentu. Product placement v “obyčejných” počítačových hrách se zdárně rozběhl a hry mobilní budou jen dalším krokem.

×

Celodenní podíl ČT2 stoupl minulý týden na letošní maximum

Starší článek

Operátoři v dubnu zlevní mobily až o 2000 korun

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více