A teď sólo pro telekomunikační operátory…

23. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Kampaň: Rebranding


Zadavatel: Vodafone CR


Mediální agentura: OMD


Tituly: celostátní deníky, Reflex, Euro, Instinkt


Timing: únor 2006


Kampaň u příležitosti uvedení značky Vodafone na český trh, při které došlo vůbec poprvé k rozsáhlému využití přebalů titulních stran celostátních deníků a týdeníků.


p13obr_1.jpg


 


Kampaň: Rebranding


Zadavatel: Vodafone CR


Mediální agentura: OMD


Titul: Reflex


Timing: leden, únor 2006


Do komiksu Hana a Hana byly vloženy symboly společnosti Vodafone: červená ruka, hlavní symbol rebrandingu společnosti, a logo Vodafonu. Cílem bylo oslovit cílovou skupinu netradiční formou tiskové inzerce.


p13obr_2.jpg


 


Kampaň: Vánoční kampaň


Zadavatel: Vodafone CR


Mediální agentura: OMD


Titul: Svět mobilů, Superstar


Timing: prosinec 2006


Čivava jakožto symbol vánoční kampaně společnosti Vodafone se objevila na titulní straně časopisu Svět mobilů a ve formě samolepek v titulu Superstar. Smyslem bylo netradiční propojení telekomunikační společnosti s tematicky zaměřeným titulem.


p13obr_3.jpg


 


Kampaň: Vánoční kampaň


Zadavatel: Vodafone CR


Mediální agentura: OMD


Timing: prosinec 2006


V redakčním textu se objevily černobílé tlapičky, které byly směrovány k inzerátu společnosti Vodafone. Smyslem bylo upoutat více pozornosti na samotný inzerát v obrovském „clutteru“ reklamních vzkazů v období Vánoc.


p13obr_4.jpg


 


Kampaň: Tarify


Zadavatel: T-Mobile


Mediální agentura: MediaCom


Reklamní agentura:


Saatchi & Saatchi


Timing: březen – duben 2007


Tituly: Instinkt, Šťastný Jim, Premiere, Rytmus života


S novými tarify se vám svět přizpůsobí: zákazník dostává benefit, který může přizpůsobit vlastním potřebám – může čerpat volné minuty volání, SMS nebo MMS zdarma podle vlastního výběru. V tištěných médiích byla umístěna celostránková inzerce, za ní následovala pravá strana s třetinovou horizontální inzercí obklopenou textem a malý inzertní formát obklopený textem, přizpůsobený formátu.


p14obr_1a.jpg


p14obr_1b.jpg


 


Služba: Full Track


Zadavatel: T-Mobile


Mediální agentura: MediaCom


Reklamní agentura: Saatchi & Saatchi


Timing: březen 2007


Tituly: Filter, Maxim, Cinema


Kampaň s Madonnou na službu Full Track (stahování celých písniček nebo celého CD do telefonu) byla postavena na možnosti „stáhnout si“ Madonnu, která byla po vzoru vystřihovánek umístěna na celostránkovém inzerátu. Efektu bylo dosaženo pomocí samolepícího vlepu – po „odlepení“ z tematické celostránkové inzerce měl čtenář v ruce samolepku Madonny.


p14obr_2a.jpg


p14obr_2b.jpg


 



Produkt: O2 Business


Zadavatel: Telefónica O2 (TO2)


Realizace: společná práce TO2, Mediaedge:cia a reklamní agentury Euro RSCG


Titul: Profit


V rámci kampaně oslovující firemní zákazníky byla netradiční formou podpořena cenová výhoda firemních hovorů na pevnou linku i mobil. Pro podporu hlavního benefitu byla použita horizontální páska přes obálku magazínu, dále pozměněné číslování stránek, oba reklamní přístupy vzbuzující zájem až k samotnému celostránkovému inzerátu komunikující rozsah výhod.


p14obr_3b.jpg 


 


Produkt: O2 Rebranding


Zadavatel: Telefónica O2


Realizace:


společná práce TO2, Mediaedge:cia a reklamní agentury Young & Rubicam


Tituly: Mobil, Týden (a další)


V rámci zaváděcí kampaně značky O2 byly zvoleny doprovodné netradiční formáty. Jednou z nich bylo umístění na titulní straně časopisu Mobil, resp. spojení s prostředím časopisu a redakčním obsahem formou vyobrazení značky na displeji telefonu.


Pro podporu image značky byl v časopise Týden (a jiných magazínech) využit vlep lentikulární karty na standardní podklad inzerátu. To vneslo dynamický prvek zobrazení při změně úhlu pohledu na tento formát (karta přinesla i praktické využití, na druhé straně s receptem na O2 osvěžení).


p14obr_4.jpg


p14obr_5.jpg


Produkt: O2 Rebranding


Zadavatel: Telefónica O2


Realizace: společná práce TO2, Mediaedge:cia a reklamní agentury Young & Rubicam


Tituly: deníky MfD, LN, HN, Právo, Blesk, VLP


V rámci zaváděcí kampaně značky O2 byla zvolena forma masového zásahu populace silným reklamním formátem. Pro podporu image značky byl využit kompletní přebal denního tisku v první den kampaně.


p14obr_6.jpg

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.