Kampaň: Rebranding
Zadavatel: Vodafone CR
Mediální agentura: OMD
Tituly: celostátní deníky, Reflex, Euro, Instinkt
Timing: únor 2006
Kampaň u příležitosti uvedení značky Vodafone na český trh, při které došlo vůbec poprvé k rozsáhlému využití přebalů titulních stran celostátních deníků a týdeníků.
Kampaň: Rebranding
Zadavatel: Vodafone CR
Mediální agentura: OMD
Titul: Reflex
Timing: leden, únor 2006
Do komiksu Hana a Hana byly vloženy symboly společnosti Vodafone: červená ruka, hlavní symbol rebrandingu společnosti, a logo Vodafonu. Cílem bylo oslovit cílovou skupinu netradiční formou tiskové inzerce.
Kampaň: Vánoční kampaň
Zadavatel: Vodafone CR
Mediální agentura: OMD
Titul: Svět mobilů, Superstar
Timing: prosinec 2006
Čivava jakožto symbol vánoční kampaně společnosti Vodafone se objevila na titulní straně časopisu Svět mobilů a ve formě samolepek v titulu Superstar. Smyslem bylo netradiční propojení telekomunikační společnosti s tematicky zaměřeným titulem.
Kampaň: Vánoční kampaň
Zadavatel: Vodafone CR
Mediální agentura: OMD
Timing: prosinec 2006
V redakčním textu se objevily černobílé tlapičky, které byly směrovány k inzerátu společnosti Vodafone. Smyslem bylo upoutat více pozornosti na samotný inzerát v obrovském „clutteru“ reklamních vzkazů v období Vánoc.
Kampaň: Tarify
Zadavatel: T-Mobile
Mediální agentura: MediaCom
Reklamní agentura:
Saatchi & Saatchi
Timing: březen – duben 2007
Tituly: Instinkt, Šťastný Jim, Premiere, Rytmus života
S novými tarify se vám svět přizpůsobí: zákazník dostává benefit, který může přizpůsobit vlastním potřebám – může čerpat volné minuty volání, SMS nebo MMS zdarma podle vlastního výběru. V tištěných médiích byla umístěna celostránková inzerce, za ní následovala pravá strana s třetinovou horizontální inzercí obklopenou textem a malý inzertní formát obklopený textem, přizpůsobený formátu.
Služba: Full Track
Zadavatel: T-Mobile
Mediální agentura: MediaCom
Reklamní agentura: Saatchi & Saatchi
Timing: březen 2007
Tituly: Filter, Maxim, Cinema
Kampaň s Madonnou na službu Full Track (stahování celých písniček nebo celého CD do telefonu) byla postavena na možnosti „stáhnout si“ Madonnu, která byla po vzoru vystřihovánek umístěna na celostránkovém inzerátu. Efektu bylo dosaženo pomocí samolepícího vlepu – po „odlepení“ z tematické celostránkové inzerce měl čtenář v ruce samolepku Madonny.
Produkt: O2 Business
Zadavatel: Telefónica O2 (TO2)
Realizace: společná práce TO2, Mediaedge:cia a reklamní agentury Euro RSCG
Titul: Profit
V rámci kampaně oslovující firemní zákazníky byla netradiční formou podpořena cenová výhoda firemních hovorů na pevnou linku i mobil. Pro podporu hlavního benefitu byla použita horizontální páska přes obálku magazínu, dále pozměněné číslování stránek, oba reklamní přístupy vzbuzující zájem až k samotnému celostránkovému inzerátu komunikující rozsah výhod.
Produkt: O2 Rebranding
Zadavatel: Telefónica O2
Realizace:
společná práce TO2, Mediaedge:cia a reklamní agentury Young & Rubicam
Tituly: Mobil, Týden (a další)
V rámci zaváděcí kampaně značky O2 byly zvoleny doprovodné netradiční formáty. Jednou z nich bylo umístění na titulní straně časopisu Mobil, resp. spojení s prostředím časopisu a redakčním obsahem formou vyobrazení značky na displeji telefonu.
Pro podporu image značky byl v časopise Týden (a jiných magazínech) využit vlep lentikulární karty na standardní podklad inzerátu. To vneslo dynamický prvek zobrazení při změně úhlu pohledu na tento formát (karta přinesla i praktické využití, na druhé straně s receptem na O2 osvěžení).
Produkt: O2 Rebranding
Zadavatel: Telefónica O2
Realizace: společná práce TO2, Mediaedge:cia a reklamní agentury Young & Rubicam
Tituly: deníky MfD, LN, HN, Právo, Blesk, VLP
V rámci zaváděcí kampaně značky O2 byla zvolena forma masového zásahu populace silným reklamním formátem. Pro podporu image značky byl využit kompletní přebal denního tisku v první den kampaně.