Změny v EFFIE
TITULEK: Změny v EFFIE
Prezidium AKA schválilo na březnovém zasedání změny v soutěži EFFIE. Namísto dosavadních čtyř bude kategorií šest – I/ Potraviny a nápoje; II/ Ostatní rychloobrátkové zboží, III/ Finanční produkty a služby; IV/ Ostatní služby; V/ Výrobky dlouhodobé spotřeby; VI/ Sociální, kulturní a ekologický marketing. Podle ředitele AKA Jiřího Janouška tvořily potraviny i finanční služby obvykle polovinu přihlášených kampaní ve svých kategoriích a jejich osamostatnění otevře prostor pro více přihlášek. Mění se i režim jednání poroty. Ve druhém kole po představení kreativního ztvárnění porota písemně ohodnotí kampaně stejně jako dosud dvěma známkami, následně se tři (nebo více v případě rovnosti bodů) kampaně s nejvyšším počtem bodů stanou předmětem diskuse a konečného hlasování jak o finálním pořadí.